siggur Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 noen som har opplevd av drivakslingen har løsnet der den er festet til hjulet som går inn på girkassa?? Bilen min har vibrert en god stund. Mere slitsomt at du hører vibreringa enn at det sister på en måte. Tok en rask sjekk under i dag. Da hadde jammen meg 2 av 3 skruer fallt ut + at den siste var løs. Ikke rart det vibrerer i bilen Glad jeg merka det før den siste datt ut !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 regner med det er snakk om mellom aksling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Rasert hardyskive da muligens. Skruene skal strengt tatt ikke løsne, så dette ville jeg tatt meg en sjekk på ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siggur Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 mellomaksling ja. alt så fint ut heldgvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå