zuir4m Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Hei! Hvor i all verden får jeg tak i en turbo til en 320i 1991 ?!?!?!?!? Hadde vært utrolig glad om noen kunne fortalt meg det, her eller eventuelt på e-post? famous_sky@hotmail.com Er det i heletatt turboer til de? fatter ikke altså
Azeton Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 www.kimmit-sport.com www.a-dekk.no Og en hau av andre steder:D Turbo er liksom ikke sånn sagd til for og passe 320;)
wichtom Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 har en Holset hx35 for 1500 . gått ca 100 mil. god for 500-600hk med rett oppsett men ja, kimmit og A-dekk selger vel komplette sett. hvertfall A-dekk.
Kimmit Racing Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 vi selger bortimot komplette kitt vi og.eneste du må bygge selv er trykk rør/downpipe og oljeslanger mvh Kim
zuir4m Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Bygge selv? Har dere ikke ferdige kit altså? alt du trenger liksom... kunne ikke sendt meg en mail med hva jeg bør kjøpe og hva jeg må ha til det kittet? famous_sky@hotmail.com
Azeton Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Altså.. Det går bare ikke og lage alt ferdig! Det er ikke som og sette på et eksosannlegg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå