Blekkulf Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hei, jeg har 2stk 12" Boss Ripper 1200watt/600watt RMS subber. Jeg lurer litt på hvilken forsterker/monoblokk som er og anbefale? EDIT: kjører en UsCarvor 2.800watt forsterker på de nå. den duger vell ikke for og kjøre de fullt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 du drar de nok ikke fult ut med UsCarvor'n, men boss elementa trenger ikke så mye effekt får å spille... er ikke akkuratt gode element, som trenger en syk monoblokk.. Men ta en titt på kicker sine monoblokker Der får du det du betaler får! ikke noe netthandelen dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Sjekk ut www.iceaudio.no for Cadence forsterkere der får du mest effekt for pengene. Reel watt på den forsterkren er vel 200-300w? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja UsCarvoren er ikke noe og skryte av. Bytta den mot et skjermkort og det var bare meningen at forsterkeren skal holde til jeg får kjøpt ny. Så skal den brukes til noen 5,25" i hattehylla etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå