Kristov Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Inneholder alt på bildene. Litt overflaterust på skivene men det forsvinner ved første nedbremsing. Caliperne er tilnærmet strøkne for å være brukt. Stemplene ser veldig bra ut. Skivene er såkalte flytende med aluminiumssenter, mye lettere enn 3.0 skivene. Stålomspunnede slanger. Skivene er ca 27mm tykke og klossene har ca 7mm sliteflate igjen. Alt er slitt helt rett så her er det ikke kast eller calipere som henger. Delene er i Ås i Akershus. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 ca pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Hadde håpet på en 4000 kr, men er som sagt åpen for bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Bump, bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagBMW Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Vil disse passe på en E36 med 318IS motor ? Har dog tenkt til og smelle på en 325 eller 328 motor snart, så de må eventuelt passe på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Vil disse passe på en E36 med 318IS motor ? Har dog tenkt til og smelle på en 325 eller 328 motor snart, så de må eventuelt passe på dem Tror det er snakk om en spacer bak skiven, men jeg kan ikke si noe sikkert. Er det noen her som har bygd om til M3 bremser på std E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 2000,- Notert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Vil disse passe på en E36 med 318IS motor ? Har dog tenkt til og smelle på en 325 eller 328 motor snart, så de må eventuelt passe på dem Tror det er snakk om en spacer bak skiven, men jeg kan ikke si noe sikkert. Er det noen her som har bygd om til M3 bremser på std E36? Du kan bruke spacer bak skiven men det beste er spindel fra e36 m3 da passer alt bolt on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Så de vil passe tvert på min 316i touring ettersom jeg har spindel fra e36 m3 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Så de vil passe tvert på min 316i touring ettersom jeg har spindel fra e36 m3 ? Hvis du har spindel fra e36 m3 så passer det tvert, hvis motoren klarer å dytte på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Så de vil passe tvert på min 316i touring ettersom jeg har spindel fra e36 m3 ? Hvis du har spindel fra e36 m3 så passer det tvert, hvis motoren klarer å dytte på de aner jeg én liten frekk tone her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Beklager jeg klarte ikke dy meg Men de passer altså rett på med rett spindel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Lar budene gå noen dager og så selger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 2300 er budt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå