NINK Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Kjøpte bilen "litt fort og gæli" 1 - Skivene bak er utslitt - noen som vet ca. hva nye koster inkl.jobben 2 - Det doble soltaket fungerer ikke, har fått med en liten motor, noen formening om det er en stor og kostbar jobb å bytte? 3 - Ønsker å sette på orginal luftfilter, er disse kostbare? 4 - Kan det stemme at den har justerbart sportsunderstell fra fabrikk? 5 - Noen som vet om noen verksteder i Oslo og omegn som gjør slike jobber som nevnt over uten at det koster skjorta? Takknemlig for svar.
Steffan C Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Grattis med "ny" BMW, vil se bilder . 2 - Send en PM til Tweety bimma, han holder på med dette problemet og har div. info tenker jeg . 3 - Er det konfilter på den nå? Så da trenger du kansje boksen også? 4 - Tipper det er nivåregulering. 5 - Ingen anelse .
NINK Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Det er konfilter på nå ja, så jeg trenger hele boksen.... Enda et spm mens jeg er igang, er det vrient å bytte tilbake hvite lykteglass foran? De som er på nå er noe "sotet" og jeg tror kanskje jeg vil bytte tilbake til de originale. Noen som vil bytte? Og enda en ting, listene nederst på dørene burde også vært byttet, hvordan er vanskelighetsgraden på dette. Som dere kanskje skjønner er jeg ikke noen mekkeguru......enda
NINK Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Kanskje det er nivåregulering jeg har, uansett er bilen litt for lav. Hvordan kan jeg finne ut hva jeg har av justerbart sportsunderstell eller nivåregulering? Det finnes ingen bryter innvendig. Kan BMW verksteder heve bilen noen cm igjen uten at det er altfor tidkrevende?