skywalk3r Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 hei. har en turbo bil som det kommer olje ut av wasgaten og vakumen. (der de fleste justere trykket). er turboen moden for bytting? kan det noe annet galt?
Bonden Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Slitene lagere på tide å bytte ,hvis ikke det er noe som blokerer returen din.
skywalk3r Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 takker for svar...får lite hjelp fra mazda forumet å da må man henvend seg til gode bimmer's igjen vettu.. Mvh Stian S
skywalk3r Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Skrevet Juni 2, 2007 glemt å spør om en ting...får en helvetes blå røyk ved pådrag kan det også skyldes turboen hvis det havner på eksos siden? når jeg mener blå røyk så mener jeg at jeg ser ikke mannen jeg kjører foran. Mvh Stian S
Idland Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 virker som turbo er gåen ja. sjekk rør/slanger til innsug (fra ic/turbo) om det er olje der. ikkje sunt å kjøre med det!!
325ti Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 er nok turboen ja, blårøyken kommer av olje som er på plasser den ikke skal vere på
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 skjedde dette plutselig? hvor er returen fra turboen plassert?
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Mazda vettu.... PS: "Kategorien for tekniske spørsmål. Kun BMW."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå