Mexos Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Var noe morsomt som skjedde meg ikveld som jeg bare måtte dele med dere her inne Sto parkert på Ica da det kommer en gammel mann på ca 70 år gående kjapt mot meg mens han roper til meg: "Dæh, fin bil!!! Hva slaks modell er det?) 93 modell svarer jeg litt overrasket over den gamle mannens interesse for min upraktiske ungdomsbil med store felger og stor senk 93? Dæh, den var fin ja! Fine felger og! Er det 18"? Riktig svarer jeg Så begynner han og se over hele bilen min og fortelle om bmw'n som han hadde. Var en Hardge forsto jeg som han hadde fått trimmet til ca 280hk, men som han måtte selge pga. han fikk leddgikt Noe han syntes var veldig kjipt. Så tok han med meg tilbake til huset sitt for å vise fram de nye 19" Felgene han hadde kjøpt til Outlander'n sin. Han hadde også byttet panser på bilen til et med fake luftinntak med gitter osv I garasjen hadde han også en splitter ny opel han hadde kjøpt med automat grunnet leddgikten. Til den hadde han kjøpt no 18" felger med sort senter og krom kant Så fortalte han at heldigvis var tromlene bak sort originalt så han slapp å male de. Den hadde også originalt en krom stuss bak på ene siden så han skulle få i en stuss til og sette på andre siden så det ble likt. Han hadde eid over 200 biler i livet sitt, bl.annet maserati, lamborghini osv Ble helt satt ut av denne tøffe gamle mannen som var så engasjert i biler at han nesten ikke klarte å puste. En slik bestefar skal jeg bli:) Så det finnes flere eldre der ute som ikke kjører nissan micra og som holder på interessen sin selv om de blir gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Coooooolt! Tøft å beholde sunne interesser, selv om man tar på årene! Kanskje håp for meg også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hahahaha!!! :D Det er det råeste jeg har lest på lenge! Lurer på hvor mange sånne det finnes i Norge?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Humm, skulle bli noe sånt som ca 3,8 biler i snitt i året det da;) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 Han bor rett oppi veien min og mener jeg har sett mange forskjellige råe biler der opp igjennom årene. Impreza WRX vet jeg har stått der og mange Mercedeser og no porscher også tror jeg.Wrx'n er det ikke så lenge siden jeg så. 1-2 år kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Veldig trivelig og høre. Blir nok flere av den typen når vi forumtroll vokser opp Kanskje vi skal satse på et eldretreff i 2040 ? Kommer med en gammel E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Morsom lesning! Flere som ham, hadde absolutt ikke skadet. Men du må nok sette opp dampen Maxos, dersom du skal passere 200 biler innen 40-50år Bestefaren min er faktisk over middels bilinterisert, og har eid en drøss med biler, deriblant mange BMW'er. I en alder av 72 håner han min fader, fordi han ikke har skaffet alufelger til vinterdekka Selv har han skaffet 17" vinterfelger! Synes det er ganske sprekt jeg. Men han er selvfølgelig ikke i nærheten av ham du forteller om her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Skal prøve å snike meg til et par bilder av bilene hans så dere får se selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hehe,morsom gammel kar. Er vel sånn mange av oss her inne ønsker å bli. Jeg er med på eldre treff i 2040.Da kommer jeg med nesten ferdig bygd e30(336mik). Hva står på meny`en a?Tenker på at det ikke er sikkert at alle har tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Morsom lesing detta, sånn skal jeg også bli når jeg er gammal, likavel man er gammal kan man jo fortsatt være rå, go eldrebølgen Og få tatt noe bilder enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg er det man kan kalle på god vei til å bli som han gamlingen der, er snart 17 nå og har 6 kjøretøyer stående 2 drittbiler, 2 BMW, 1 crossmoped og 1 strøken nyrestaurert lettmotorsykkel Men skal vi forumfolk bli som han gamlingen der, så må vi slutte å skrive alle bilene vi har hatt i signaturen, da vil jo signaturene ta opp flere tusentalls sider her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Stilig fyr! Århundrets bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Tok bilde av bilen hans litt tidligere i sommer, men har glemt å legge det ut. Her er ihvertfall Opel'n hans Legg merke til felgene, toninga bak og kromstussene. Ser han har satt på en til nå så det ble likt bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 jævlig rått har vært borti noe liknende før en gang at en gammel mann kom bort til meg og spurte om mye rart om bimmeren, han sa han hadde en gammel alpina 2000 cab i garagen som han skrudde på og vips så dro han opp et bilde av den fra skjorte lommen;) bestefaren min var veldig bil intressert han har hatt alleslags volvoer man kan ha helt frem til 2000 feil merke da men litt gøy å tenke at han var en av de første i norge som hadde 240 hehe:P beklageligvis gikk han bort i sommer:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå