Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Noen andre som kunne tenkt seg et spontant lite BMW-treff i Oslo-området nå i det flotte været? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Sure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Definer Oslo-området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 altså _NÅ_? Osloområdet kan jo være så mangt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 når er nå? jeg er ferdig på jobb kl 6! Fin været holder seg jo til 22 så det er aldri for sent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hehe, har dere noe forslag? Tenkte å kjøre oppover en tur nå snart jeg, skal et par ærend i Oslo. Eneste er den møkka helgetrafikken.. Er igrunnen samme for meg hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg stemmer for Drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvis oslo, hva med ryen/storo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Ble det ikke til noe her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Nei ser dårlig ut. Er jo dog finvær enda, men om "arrangør" fortsatt befinner seg i oslo er heller tvilsomt. Får ha det tilgode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Også jeg som vaska bilen TO ganger idag. Forbanna selvvasken på Statoil klarer jo IKKE å få bilen rein... Svamp og Meguiars derimot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Også jeg som vaska bilen TO ganger idag. Forbanna selvvasken på Statoil klarer jo IKKE å få bilen rein... Svamp og Meguiars derimot SELVvasken klarer ikke å få bilen ren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Nei, den såkalte høyttrykken fjerner kun det som ligger i overflaten, ikke filmen på lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampfiler Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 stemmer for treff på lørenskog i morgen kl 2000 jeg. men hvor det er en sak jeg skal finne ut snarest ! Noen som er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Ut ifra værmeldingen på vg skulle været holde seg fram til neste helg. Hva med et treff lørdag i Drammen/ distriktet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå