-Lasse- Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Ettersom jeg nå har begynt å bygge på huset ser jeg meg nødt til å selge min kawasaki kfx 400 ccm atv. Den ble kjøpt som overligger høsten i fjor. Legger den først ut her på forumet for å sjekke om noen er interessert. Siden ny har den fått endel trivelige mods: -komplett hotdogz effektanlegg -165 dyse -k&n filter -ac racing nerfbars -renthal styre -ac racing frontbumper -custom grab bar -hot wheelz decals -hot wheels setetrekk -fmf demperbeskyttere -acerbis håndbeskyttere Den er meget godt tatt vare på og har aldri vært banekjørt. Jeg vil tippe den har gått ca 30 timer totalt. Olje og filter byttet hver tiende time. Kawasaki benytter samme motor som sitter i suzuki ltz400 og drz400. Denne maskinen er nærmest uslitelig. Jeg har hatt mye moro med sykkelen, så er kjipt å selge. Jeg har rett og slett ikke råd til å la den stå og støve ned i sommer mens byggingen pågår. Prisantydning er 40 000,- Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Komplett kjøreutstyr kan også fås med mot tillegg i prisen. Brukt max fem ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Legger ut bilder i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Oppdatert med bilder! På det øverste kan man se den har white brothers slip-on. Denne ble en uke senere byttet ut med komplett anlegg hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Hvor gammel må man være for å kjøre denne på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Tror det er 16 år, men er ikke helt sikker. Skal sjekke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Det stemte. Aldersgrensen er 16 år for bruk på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 bakhjulsdrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Bump! Nå er denne nødt for å få ny eier.. Brukt kun 1 gang siden jeg la den ut her i juni. Den har nettopp fått ny justerbar bakaksling til en verdi av 5000,-. Står klar med gode piggdekk! 35 000! Må bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525iii Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Nei - da hadde det nok vært en litt annen pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 ttt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå