Arnefles Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Noen tips om hvilken metode som er best? -Gjelder altså mitt 320i-merke...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Jeg brukte en liten skrutrekker med en klut rundt. Sikkert ikke best, men det fungerte
G-A Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Det går ikke an å bruke varme for å få det av da..? bruke en varmepistol eller lignende så limet begynner å slippe.. så gjør du slik hagenissen har sagt..
Arnefles Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Kansje det.. Jeg har gjort det før og da gikk ting veldig greit. Er bare så lenge siden...
Arnefles Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=34640 Ikke disse emblemene,de er greie. Er 320i-merket,ikke BMW-merkene...
Howrd Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Her er en meget hjelpende tråd i et forum jeg var medlem på før jeg bestemmte meg for å ta livet av min stygge honda.. hehehe;) BMW for life;) http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=10577 obs. for å se bilder må man være medlem
StianA Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 jeg fjernet mine veldig enkelt, jeg brukte først en varme pistol for og løsne limet. så da jeg hadde tatt av emblemene brukte jeg en fille jeg tok litt rubbing på og da ble alt borte;) enkelt og greit=)
Nensin Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Dette er lett. 1: Spray på citrusspray over emblemet, og la den renne ned over tallene og i`en. Vent ca 1 minutt, men pass på å holde en klut under så det ikke renner ned over bakluken. 2: Dra en fiskesnor bak emblemet og skjær det løs. 3: Åpne bakluken og hold den i 180 grader mens du sprayer på med Citrusspray. Vent ca et minutt og vask med pussefille 4: gjenta punkt3 5: poler overflaten, evt bruk rubbing først om det fortsatter et tydlig merke.
Arnefles Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Om jeg ikke får det til i dag,så får vi kjøpe sitrusspray og gjøre et nytt forsøk. Tenkte jo å gjøre ren caliperne i sitrus også...
Arnefles Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Da var det i orden,gikk greit det. Lot bare bilen stå litt i sola og tok skrutrekker med underlag og vippet det av. Rullet bare av limet med fingeren etterpå og vasket med sabilex(mener jeg det het),ble strøkent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå