R Andersen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hm.. Er det bare jeg som ikke ser noen M3 der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hm.. Er det bare jeg som ikke ser noen M3 der..? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Tøfft! Detta har ikkje eg fått med meg... Eg blir rett og slett nødt te å få ferdig e30en min snart, se eg o kan vara med i klubben ja, du må få rævå i gir enten bjunna å sveisa rust, elle kjøpa deg ett aent prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hm.. Er det bare jeg som ikke ser noen M3 der..? ? Han sikter vel til at ingen av disse er ekte M3'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Det stemmer, men uansett utrolig fine biler! Håper jeg får sett TOREBMW sinn på Våler. Utrolig mye arbeid han har lagt ned i den bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 hæ? m3 nei her er det 323i fra 1984 som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Må vel være Norges raskeste 323i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Haha, faen at eg ikje kom på streetmeeten denna gongen, så sei vært på ALLE andre:P så glømme eg det ut :\ jaiija håpe dåkke komme på neste treff o då tore så får me tatt bilder;) samlas ein gjeng me e30'ar på amanda ein gong ? ;> hadde vore fett Holde du te på bleikmyr ein plass du så kjøre den sølv\grå m3'en? sitt deg kjøra inn på trudvangveien et par gonger... Fine bil ;> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Haha, faen at eg ikje kom på streetmeeten denna gongen, så sei vært på ALLE andre:P så glømme eg det ut :\ jaiija håpe dåkke komme på neste treff o då tore så får me tatt bilder;) samlas ein gjeng me e30'ar på amanda ein gong ? ;> hadde vore fett Holde du te på bleikmyr ein plass du så kjøre den sølv\grå m3'en? sitt deg kjøra inn på trudvangveien et par gonger... Fine bil ;> ja, du sko komt denna gången.. me va vell ca 5 E30`ar denna gången. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GooraN Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Konne jo prøvd å samla de fleste e30'ene i byn en dag da? ;> hadde jo vært morsomt med et par bilder hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Pene bilder av pene biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Flotte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Haha, faen at eg ikje kom på streetmeeten denna gongen, så sei vært på ALLE andre:P så glømme eg det ut :\ jaiija håpe dåkke komme på neste treff o då tore så får me tatt bilder;) samlas ein gjeng me e30'ar på amanda ein gong ? ;> hadde vore fett Holde du te på bleikmyr ein plass du så kjøre den sølv\grå m3'en? sitt deg kjøra inn på trudvangveien et par gonger... Fine bil ;> Gamlå bor på trudvang. Må jo få meg middag av og te... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Se her ja Skaden min vise jo heller nesten ikkje!!! Var det du som dro i CSL'n? Synes den 3.8'n som sitter i bilen din fungerer jævlig bra. Rått drag opp slaktern. Ja, var visst meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Se her ja Skaden min vise jo heller nesten ikkje!!! Var det du som dro i CSL'n? Synes den 3.8'n som sitter i bilen din fungerer jævlig bra. Rått drag opp slaktern. Ja, var visst meg det... Synd, men bilen din så ut til å ha overlevd uten synlige skader heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå