Gå til innhold

Mine bilder fra BMW CCN Rudskogen

Share

Anbefalte innlegg

Mye bra bilder Espen, du er god til å få bildene spot on! :)

Stramvaier sin var virkelig pen med de BBS slissene!

Eieren av den candyrøde M3 er perfeksjonist til jernet, hvis du ser hvor mye han rengjør bilen i løpet av en treffdag så kan du tro han hadde hatt sinnsyke oppdrag foran seg etter en banekjøring!

Han er veldig redd for bilen sin, derfor han ikke kjører på bane. Det er ikke "småpenger" han har lagt i den bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ikke like pen med panseret oppe om det hadde stått en standard M20B25 der ;)

Dere får rett å slett spørre han neste gang om hvorfor han ikke bruker den på bane, det har jeg gjort, og fikk et bra svar.

Vi er ikke alle like i hvordan vi verdsetter ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den hadde vært like pen oppi om den så var original jeg. Er ikke størrelsen på motor eller hvor mange turboer som avgjør i mine øyne om det er pent eller ikke. Sålenge motorrommet er reint og ryddig, syns jeg det er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært greit nok med original S14, siden den har M3-karosseri, men hadde det stått en original M20B25 tror jeg det hadde vært mye drittpreik...

Syns nå uansett det er tøft jeg da. Man MÅ ikke kjøre på bane selv om man har grom bil. Det er dessuten nesten mer moro å ha litt gamp på gata enn på bane. På bane kan man risikere å slite mot en 318is selv om man har mye gamp, men ut av lyskryssa har de ikke sjanse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var redd for steinsprut, ved banekjøring.

Jeg respekterer at noen bare liker å pusse å gnikke på bilene, mens andre ikke pusser å gnikker så mye, men heller tar den helt ut på banen.

Jeg er litt mere Ole Brum JA TAKK BEGGE DELER 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men på gata er det ikke lov å kjøre hardt vettu Gunnar ;)

Det er ingen lov mot å aksellerere fort opp til fartsgrensa.. når fartsgrensene er så lave som de er, så må man ihvertfall komme seg raskt opp i de.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...