Espen|3k Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Her kommer mine bilder derifra, litt på etterskudd men http://www.oppbrukt.net/gallery/album12 Smakebiter; ESS M3'n Candy-M3'n! DarkZun; ViBe^ / Sindre86; Stramvaier her på forumet, nydelig M3! Presidenten; Fin E30 M3 cabriolet; Diverse; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Går utifra den candyrøde E30 M3'en bare sto stille i depot som vanlig? Hva skal man med stor motor og svær turbo når den bare står og samler støv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Tror ikke den kjørte noe nei, hvert fall ikke på lørdag. Han lader vel generelt en del mindre enn hva den er kapabel til tror jeg, utrolig pen er den i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Ja, den er veldig pen..hadde vært penere uten det hullet i panseret. Sikkert moro når han vasker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Mye bra bilder Espen, du er god til å få bildene spot on! Stramvaier sin var virkelig pen med de BBS slissene! Eieren av den candyrøde M3 er perfeksjonist til jernet, hvis du ser hvor mye han rengjør bilen i løpet av en treffdag så kan du tro han hadde hatt sinnsyke oppdrag foran seg etter en banekjøring! Han er veldig redd for bilen sin, derfor han ikke kjører på bane. Det er ikke "småpenger" han har lagt i den bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 .. men hva er vitsen med å legge penger i motor hvis den ikke brukes? Den er jo akkurat like pen utvendig selv med gressklipper-motor.. Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 ... ikke like pen med panseret oppe om det hadde stått en standard M20B25 der Dere får rett å slett spørre han neste gang om hvorfor han ikke bruker den på bane, det har jeg gjort, og fikk et bra svar. Vi er ikke alle like i hvordan vi verdsetter ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg synes den hadde vært like pen oppi om den så var original jeg. Er ikke størrelsen på motor eller hvor mange turboer som avgjør i mine øyne om det er pent eller ikke. Sålenge motorrommet er reint og ryddig, syns jeg det er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Hadde vært greit nok med original S14, siden den har M3-karosseri, men hadde det stått en original M20B25 tror jeg det hadde vært mye drittpreik... Syns nå uansett det er tøft jeg da. Man MÅ ikke kjøre på bane selv om man har grom bil. Det er dessuten nesten mer moro å ha litt gamp på gata enn på bane. På bane kan man risikere å slite mot en 318is selv om man har mye gamp, men ut av lyskryssa har de ikke sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Joda, men på gata er det ikke lov å kjøre hardt vettu Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 På bane kan man risikere å slite mot en 318is selv om man har mye gamp, men ut av lyskryssa har de ikke sjanse. Haha, DERFOR du skal ha M5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Han var redd for steinsprut, ved banekjøring. Jeg respekterer at noen bare liker å pusse å gnikke på bilene, mens andre ikke pusser å gnikker så mye, men heller tar den helt ut på banen. Jeg er litt mere Ole Brum JA TAKK BEGGE DELER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Joda, men på gata er det ikke lov å kjøre hardt vettu Gunnar Det er ingen lov mot å aksellerere fort opp til fartsgrensa.. når fartsgrensene er så lave som de er, så må man ihvertfall komme seg raskt opp i de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja viktig å komme seg fort opp i de hehe! Fine bilder espen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå