Gå til innhold

www.bimmers.no - vanedannende?

ErGo-
 Share

Anbefalte innlegg

Vanedannende er vel bare forbokstaven her i huset. Kjenner meg igjen i trådstarters beskrivelse av situasjonen. Prøver i tillegg å holde meg unna flåsekommentarer og mer eller mindre bare svare om jeg har noe nyttig å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg innom rundt 10 ganger per dag i tillegg til masse andre forum + at jeg selv driver mitt eget lille E23 forum :)

Faktisk så hender det jeg har med pc`n ut i bilen og/eller garagen når jeg holder på med den ja!

Da hører jeg enten på musikk, eller så skriver jeg littpå msn iblandt, eller så tar jeg meg en 5-minutter av og til og kikker litt innom bimmers :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel også en av de som leser veldig mye her inne, men ikke skriver så masse hvis jeg ikke har noe nyttig å komme med..

Er mest innom prosjekt tråden.. Kjekt å se hva andre driver med, og få noen gode ideer til mitt eget litte prosjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt å vite at det ikke bare er meg som har blitt en smule hektet! :D

grunnen til at jeg ikke har skrevet så mye her er en kombinasjon av så mangt.

for det første så har jeg flyttet èn gang etter at jeg laget meg en bruker i dette forumet, og var relativt treig til å skaffe meg nett igjen. jeg har også vært altfor yrkesaktiv til å ha noe særlig tid til noe annet enn å faktisk jobbe, sove og eta... så skal det også nevnes at undertegnede ikke har noe særlig greie på bil, sånn teknisk sett altså. og det siste jeg vil gjøre er å late som jeg greia på ting!

Men èn ting skal jeg ha for, jeg vet godt når jeg ser en fin bil 8) er jo nettopp derfor jeg kjøpte meg en bmw for ett par år siden... og, som med mange andre her i forumet, så er jeg en flitting leser her inne! :D

når det gjelder min tekniske innsikt så kan man vel si at den bare blir bedre og bedre. er jo mange gode råd og tips å få her så!

gleder meg til feriepenge mine kommer, for da skal jeg begi meg ut på montering av senkesett, hvite blinkere bak skal på, og noe annet små ting skal gjøres. bakløktene blir vel det minste problemet, værre blir det sikkert med senkesettet! skal ihvert fall bli spennende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...