bg320 Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Kjenne til problemet! så eg trur eg fekk far til å godkjenne at eg tok pant i gården hans:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg fikk lån hos Elcon i oktober i fjor til å kjøpe min 97 mod. 100% av kjøpesummen, og med pant i bil, over 5 år. Ikke noe spørsmål eller problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg har funnet meg en annen bil nå... En 2000 320dAT, med det meste av utstyr, til en overkommelig sum Regner med jeg går for den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg har to lån i elcon Aldri vært noe problem å få lån der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Problemet er ikke å FÅ lånet... Lån skulle jeg få, MEN, det måtte betales på 3 år.... Je gidder ikke spise knekkebrød til frokost, middag og kveld for å kjøpe meg bil. Da fikset jeg MER penger og finner meg NYERE bil... Enkelt og greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå