Krims0n Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei Jeg har nå skiftet de ytre endeleddene på hver side forran på min bmw 520i. Men mitt spørsmål. er det da nødvendig med forstillingskontroll? Har stilt dekkene så rett som jeg får de men tror ikke de er 100% rette, og det rister en del ved kjøring i 80 - 100 km/t ? Noen som har noe svar/råd? mvh Lasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Selvsagt bør du har forstillingskontroll. Du vil aldri klare å få det tilstrekkelig ved øyemål, med mindre du rett og slett bare har flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 At det rister skyldes vel kanskje mest ubalanse i hjul, manglende sentreringsringer hvis avvikense navdiameter eller slitte foringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistabeen Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Risting i og rundt 90 km/t på e34 skyldes som regel enten hardyskiva eller krysset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå