Gjest Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Polerte over cabben på lørdag, her er noen bilder.. ble veldig blankt. Men tok et lag med auto glyms gloss protection etter bildene ble tatt. ble faktisk betraktelig blankere! Uansett.. en fantastisk sommerbil!! E36 er tidløst og lekkert! Nye felger er vel det neste.. kommentarer på bilen mottas med takk:) forhåpentligvis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Pen bil med en kjempefin farge! Noen andre felger hadde helt klart gjort seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Kjempepen Brukte Autoglym i år jeg også med gloss protection og fikk et bra resultat Det eneste bilen din mangler er en diffuser i bakfanger'n for å avslutte alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Et utrolig pent eksemplar av en E36 cab! Flott farge også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Har faktisk diffusor liggende, men det var til 320 (m3 diffusor) så jeg må modde åpninga til eksosen før jeg får den på Bilen er forøvrig lemans blå metallic;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Forslag til felger da? Eller noen som har noe til salgs kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Dævern, denne ble jo fin da. Riktig mann som tok på seg jobben ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Dette var en blank og fin bil Hadde vært fint med M felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 BBS er fine felger på disse bilene, evt. "vanlige" M3 felger. Pen E36, enig i at de er tidløse ja Har du bilde av baklyktene med LED i mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Skal ordne litt flere bilder:) Baklyktene er iallefall meget pene syns jeg. Har også hatt på M-lister nå, men har satt bilen i garasjen.. kan ikke vinterkjøre denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå