Eirik Viste Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Har pä gang en perfekt ombygd motor til E30. Alle deler er akkurat tilpasset. Bare skru rett pä. Kun 2 hull ä bore til större radiator. B10 motoren er 3,5 liter. Ca 275 hk og 365 Nm.Har värt overhalt med nye stempler og kammer. Overhalt topp og alle slitedeler i motoren skiftet. Ny oljepumpe og vannpumpe. Ny forsterket Sachs clutch. Spesialtilpasset M5 3,6 liter innsug og luftfilterboks. AlphaN friprogrammerbar hjerne. Alpina manifold,sportskatalysator med ny lambdasonde. Tilpasset M3 3,2 liter eksos. Bare ä skru rett pä originale fester. Spesiallagde motorfester til motorposisjon 3(bedre tyngdepunkt). Radiator,slanger mm er alt tilpasset. Ogsä tilpasset kardang. Reparasjon og deler kostet 55.000 kroner. Styringsenhet med lang kabel til ä koble til. Originale koblinger brukes. Pris ca 45.000 for alt som er beskrevet. 35.000 uten radiator, eksos komplett.Sparer ikke noe hvis du vil lage det til selv, tror jeg. Har 2 bilder, sä send din epost hvis du er seriöst interessert. Motoren ser kjempelekker og rä ut. Selgeren har sagt at en mann fra California og en annen fra Canada vil ha motoren, men de har ikke funnet ut hvordan de skal löse frakten. Sä vär rask. Jeg kan ta med motoren til Norge 16. juni. Vet dette kommer brätt pä, men det er ikke ofte en slik lett ombygging med en super motor kommer for salg. Er i Österrike nä, sä send helst pm eller sms meg. Gi gjerne et fasttelefonnummer.Da kan jeg ringe deg rimelig. 92 22 65 44. Hilsen Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå