marararius Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei Har nå fått en basser i kasse, med innebygd forsterker av ste- faren min Han har ikke noe bil å ha det i nå, så da fikk jeg ha det i min, til jeg fant noe annet Men det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal koble det. I kassa så er det innganger for mange kontakter, og i bilen min ligger kablene klare siden forrige eier hadde anlegg. Men på de ledningene er det ikke noen kontakter.. Hvordan skal jeg koble dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Ta ett bilde av koblingene så er det lettere å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Greit, skal få gjort det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja Da legger jeg inn fler.. Kablene baki bilen.. Det var det Noe hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Har ikke en kontakt som passer i den hvite der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Nei, har bare de 5 på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 du skal ike bruke den hvite kontakten så lenge du skal bruke phono. de to runde kablene er phono kabler, disse skal settes inn i de to runde på kassen. ett annet sted på kasssen er det tilkobling for + og - der skal de to røde kobles på, finn ut hvem som er + og - før du kobler på. den tynne brune er styre strøm, den skal kobles på reamot på kassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg har bare de koblingene jeg har tatt bilde av :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 du skal ike bruke den hvite kontakten så lenge du skal bruke phono. de to runde kablene er phono kabler, disse skal settes inn i de to runde på kassen. ett annet sted på kasssen er det tilkobling for + og - der skal de to røde kobles på, finn ut hvem som er + og - før du kobler på. den tynne brune er styre strøm, den skal kobles på reamot på kassen Om du ser under den hvite kontakten så står det "power" der... Så strømmen til forsterkeren skal inn der. Dem tykke strøm kablene han har er egentlig unødvendige. Om du ikke finner den kontakten må du finne manualen til kassen på nettet. Eller ta ut forsterkeren og se hva som er hva på kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Okei, så det er egentlig bare å drite i det med den kassa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Neida. Skal nok være mulig å finne ut av det. Når du finner ut hva som er hva i kontakten kan du kjøpe deg kabelsko som passe i hvert enkelt hull i kontakten der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Okei Har du peiling hvor jeg kan finne manual til den kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 om du er heldig og det er en fabrikk kasse kanskje du finner noe på MDS sin hjemme side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har funnet kabel kun en plass.. På en svensk side.. http://www.mds.se/?artnr=18282 Den skal vist passe, men finner ikke noe i Norge.. Dere har ikke noe i den butikken der du jobber da? Eller kan få inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå