Ole@Automote Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Drømme bilen det der, jeg foretrekker coupe men cab z4 er helt klart tøft:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Her er eget Z forum, mye å få med seg der.(Svensk) http://www.autopower.se/forum/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Her er eget Z forum, mye å få med seg der.(Svensk)http://www.autopower.se/forum/default.asp kult, skal begynne å "henge" litt der tenkte å ordne meg en hardtop etterhvert, så kanskje en ide å kjøpe i sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Gratulerer med pen bil! Vil tro det er stor forskjell fra Mazdaen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FatLaces Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2007 Gratulerer med pen bil! Vil tro det er stor forskjell fra Mazdaen? ja veldig stor forskjell. som jeg sa på mx-5 forumet, så er dette to heelt forskjellige biler og syns egentlig ikke de kan sammenlignes. det jeg likte i starten med mx-5'en var den direkte kontakten du fikk med veien, kjente hver eneste lille ujevnhet rett opp i rattet, ingenting imellom som forminsket inntrykkene. men etter en stund så syns jeg det bare ble stress, kjøre rundt i Oslo endte ofte med banning over dårlig veistandard. brustein f.eks var helt jævlig! vurderte innkjøp av nyrebelte... Z4 er mye mer comfy. en comfy cruiser, med grep i bøtter og spann og masse motor når du føler for å bli litt "barnslig" på svingete veier. akkurat det jeg vil ha, med andre ord fikk lettere angst i går. det hang noe ned under bilen, en papirbit eller noe sånt.. noen som forresten vet hva det er ? virka som den var limt under bilen, men hadde løsnet på den ene siden. jo uansett, jeg stoppet og skulle sjekke hva det var, så kom det noen unger for å kikke på bilen. de gjorde meg oppmerksom på at bilen var lekk! så legger jeg merke til den svæære dammen under bilen. der og da begynte jeg nesten å grine, men måtte holde maska forran barna. greia er at det slo bittelitt oppi tidligere på dagen når jeg skulle parkere på Storo, så jeg tenkte at nå hadde jeg klart å ødelegge bilen 3 timer etter jeg hadde fått den. jeg lukta på dammen, det var ikke olje iallefall.. så snakket jeg med en kompis som sa at bilen hans også er sånn, og at det var air con vann som bilen slipper ut av seg selv. gleden over å høre det er ubeskrivelig. dobbeltsjekka med manualen, og ja, det er normalt alltid hatt gamle biler, og dammer under gamle biler betyr som regel at noe er veldig galt, eller på vei til å bli veldig galt. brå overgang til den moderne verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå