Gå til innhold

Min E46 323 Ci Coupé (Solgt)

Anbefalte innlegg

Den gamle raste visst.. Jeg ringte Autozentrum og hørte med de (de som har utført motorbytte) og mekanikern der fortalte at det var no mistilpasning mellom stempler eller no.. Røyk plutselig svart som faen bak bilen og det rant olje ut i eksosen som igjen ødela katalysatoren.. men samma det.. Jeg synes det er positivt med splitter ny motor hvertfall :D Den dyreste slitedelen er helt ny = omtrent helt ny bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden jeg nå plutselig fikk et innfall etter å bestille Xenon kit til fjernlysa så lurer jeg på nå i natten hva slags halogenpærer som sitter i fjernlysa på E46 Coupé med Xenon originalt i nærlys? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

DSC00721.jpg

Da har jeg fått noen godsaker her ;)

Angel Eyes, nye lykteglass, ny girkule i sort skinn, chrome endestusser (eksos), Xenon til fjernlys med 50W ballaster er også bestilt! :D

Bilen skal også lakkeres opp samtidig med fangerne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da har bilen fått montert på M-tech II fangerne og store deler av bilen er opplakkert :D

Beklager dårlig bilde men tatt med mobil og været ute suger!!!

Skal lakkere resten av bilen og kommer tilbake med bedre bilder når bilen er ferdig og været er bra ;)

DSC00752.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte samme sensorene som før, men har ikke fått testa de for den ene sensoren helt til venstre virker plutselig ikke nå =(

Men de passa smukk rett inn i m-fangeren hvertfall ;)

Har betalt 10.000 for fiks av smårust, lakkering av fangere, forskjermer, panser, dører og delen under bagasjelokket. Og han monterte også M-tech kitet for meg :) Kjekt med kontakter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da fin pris :)

Lakkerte du sensorene også? De sensorene som står på M-tech'n originalt er lakkert, er det samme type sensor som på ikke M-tech fangeren? Jeg har to sensorer som ikke virker, lurer litt på om jeg må kjøpe en annen type eller ikke. Har ikke fått satt på fangeren min enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de er ikke lakkerte, men bilen er svart likevel så da driter jeg i det :D

Sensorene til M-tech fangern har annet delenr, men de leveres kun ferdig lakkerte da... Vet ikke om det er eneste forskjell, men jeg tror det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått montert på M-tech II fangerne og store deler av bilen er opplakkert :D

Beklager dårlig bilde men tatt med mobil og været ute suger!!!

Skal lakkere resten av bilen og kommer tilbake med bedre bilder når bilen er ferdig og været er bra ;)

DSC00752.jpg

Hei

Ser der ja... da var godsakene på plass.. Det ble nydelig!

Andreas nå savner vi bilder av fangeren din montert på bilen ;)

mvh

Hav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...