Gå til innhold

e36 325 turboprosjekt. nye bilder s.2


Sigbjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått montert bensintrykksregulator, og skiftet ut alle bensinslangene fordi de var veldig dårlige.

Har også prøvemontert dump og satt på veivhusventilasjons-filter.

Bilde001-2.jpg

Har også ordnet oljetilførselen på turbo`n og satt på oljetrykksgiver.

Bilde002-3.jpg

Gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg får shine opp motorrommet skikkelig med en vask å satt på alle deksler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hvordam går det med oljereturen? jeg startet opp bilen min i går etter en ukes arbeid med montering av turbo.... oljereturen kan ikke gå i bunnpanna fordi da kvitter du deg ikke med oljen.......og turboen ryker ganske kjapt.........vi fikk blårøyk på høyt turtall, men skal i dag prøve lavere oljenivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått den igang, første dagen så ødela jeg luftmassemåleren da, å så var det en oljelekkasje ved bunnpannen, så reiste jeg på sjøen å siden har den egentlig stått, har ikke fått gjort så mye med den i det siste.

Skal bestille ny lmm nå snart sånn at jeg får den igang igjen:)

Den fungerte veldig bra når den gikk da, men fikk ikke prøvd den så veldig lenge da.

Så kommer med mere info når jeg har fått den igang igjen.

I morgen så skal jeg handle meg 00 mod, e46 320d, så det skal bli kjekt med en mere økonomisk bil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordam går det med oljereturen? jeg startet opp bilen min i går etter en ukes arbeid med montering av turbo.... oljereturen kan ikke gå i bunnpanna fordi da kvitter du deg ikke med oljen.......og turboen ryker ganske kjapt.........vi fikk blårøyk på høyt turtall, men skal i dag prøve lavere oljenivå

Jeg har den over oljenivå, borret hull over nivå, og gjenget opp hullet med 1/2 gjenger og skrudde inn en nippel som jeg tredde slangen utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...