Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått montert bensintrykksregulator, og skiftet ut alle bensinslangene fordi de var veldig dårlige.

Har også prøvemontert dump og satt på veivhusventilasjons-filter.

Bilde001-2.jpg

Har også ordnet oljetilførselen på turbo`n og satt på oljetrykksgiver.

Bilde002-3.jpg

Gleder meg til å bli ferdig sånn at jeg får shine opp motorrommet skikkelig med en vask å satt på alle deksler.

Skrevet

når du skal ut å lufte denna første gang! så hold fast, og prøv og begrense gassen litt.. det der kommer til å gå unna! =)

• 1 month later...
Skrevet

hvordam går det med oljereturen? jeg startet opp bilen min i går etter en ukes arbeid med montering av turbo.... oljereturen kan ikke gå i bunnpanna fordi da kvitter du deg ikke med oljen.......og turboen ryker ganske kjapt.........vi fikk blårøyk på høyt turtall, men skal i dag prøve lavere oljenivå

Skrevet

Hei, ser du har brukt slangeklemmer til oljetrykk, vil bare si at det kan vere litt skummelt, da du får meget varm olje i slangen, og varm olje trekker veldi lett i gummi.., vopps så spretter den av :(

Skrevet

Ja har fått den igang, første dagen så ødela jeg luftmassemåleren da, å så var det en oljelekkasje ved bunnpannen, så reiste jeg på sjøen å siden har den egentlig stått, har ikke fått gjort så mye med den i det siste.

Skal bestille ny lmm nå snart sånn at jeg får den igang igjen:)

Den fungerte veldig bra når den gikk da, men fikk ikke prøvd den så veldig lenge da.

Så kommer med mere info når jeg har fått den igang igjen.

I morgen så skal jeg handle meg 00 mod, e46 320d, så det skal bli kjekt med en mere økonomisk bil;)

Skrevet
hvordam går det med oljereturen? jeg startet opp bilen min i går etter en ukes arbeid med montering av turbo.... oljereturen kan ikke gå i bunnpanna fordi da kvitter du deg ikke med oljen.......og turboen ryker ganske kjapt.........vi fikk blårøyk på høyt turtall, men skal i dag prøve lavere oljenivå

Jeg har den over oljenivå, borret hull over nivå, og gjenget opp hullet med 1/2 gjenger og skrudde inn en nippel som jeg tredde slangen utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...