Arnefles Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 Helt klart foringene som nevnt over,byttet mine i dag. Det gjorde susen,dag og natt å kjøre. Nå er det jeg som styrer og ikke ræva på bil....
bmwJon Skrevet Juni 11, 2007 Skrevet Juni 11, 2007 hehe, med meg så var foringene såpass gåen at dem var sklidd helt ut, slik at bare jeg kjørte over et komlokk så kom ræva:D
Arnefles Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Er f... meg jævelig å kjøre da. Den ene min var helt knust,den andre var bare slitt. Gummien presset jeg ut(med en utdrager) og da satt metallet igjen og måtte "spikkes"(enkelt) ut av bærearmen. Man ser det også på rattet,har en tendens til at rattet står litt skjevt når det er slitasje der.
bmwJon Skrevet Juni 12, 2007 Skrevet Juni 12, 2007 Er f... meg jævelig å kjøre da. Den ene min var helt knust,den andre var bare slitt. Gummien presset jeg ut(med en utdrager) og da satt metallet igjen og måtte "spikkes"(enkelt) ut av bærearmen. Man ser det også på rattet,har en tendens til at rattet står litt skjevt når det er slitasje der. hmm, du sa noe der ja..rattet mitt har faktisk stått nokså skjevt en stund..det står fortsatt skjevt, men det har blitt bedre:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå