Eirikhand Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei har noen deler som eg skal selge.. e36 bunnpanne med peilepinne og oljesil. har stått på 325 luftfilterboks e30 m3 e46 front som aldri har vert brukt,må tilpasses m-tech 1 sideskjørt front leppe (er ikkje sikker på ka den heiter) m3 infinity sideskjørt til 2 dørs frammskjermer t cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 bilde av leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikhand Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 skal prøve å huske å få tatt eit i måro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Skjermene passer vel alle e30 ? Pris på front, m3 skjørt, front leppa og framskjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikhand Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 1300 for front, 800 for sideskjørt (litt jobb må påregnes), 500 for front leppa, og 250kr pr framskjerm. Skjermene Passer kun cab pga størrelse på kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 venter på bilder av leppa jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 venter på bilder av leppa jeg:P men henger ikke leppa forde (teit ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikhand Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 har glømt det ut litt:S men ska få tatt det i måro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå