Hestad Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Har nettopp kjøpt meg BMW 318i E36. Hadde sett på 320i først. Men så kom jeg over denne og måtte bare kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Grattis med ny bil og velkommen til bimmers Har du nokon planar for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Ja, skulle egentli hatt meg justerbart senkesett bak. for hvis jeg har 3stykker bak, "subber" den på dekka som f... Ellers har jeg egentli ikke noen spesielle tanker. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Utrolig fin bil Kunne kanskje lakke speil og dørhåndtak? (men er fint med litt kontrast også) Hadde ikke skada med en liten snurre heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg liker egentli de svarte dør håndtaka og speila. Skal kjøpe meg bakrutesenker men hvet ikke om jeg skal ha den svart, kanskje like så fint med bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Meget pen bil synes jeg. Trenger egentlig ikke forandre noe som helst, men siden du spør: M3-lister, M3-baklykter (hvite i stedet for sota) og evnt en liten vinge. M3GT eller M5-list er fine... Kanskje lakkere dørhåndtak og speil siden listene er lakkerte allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Røde bimmere er dødspent. Å med rett kombinasjon av plast og hjul blir det bare helmaks. Jeg solgte nettopp en ganske lik den her. Angrer den dag i dag 2mnd etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Velkommen til Bimmers, og gratulerer med en nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hestad Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Takk Har skaffet med skinninteriør nå som ska settes inn snarest mulig. Er meget fonrøyd med felgene, men spekulerer hva slags vinterfelger som skal velges. Noen som har noen og selge/forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Fin bil du har kjøpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå