Truls 87 Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei Skal levere bilen min til 4ehjulskontroll grunnet senking på fredag og lurer i den forbindelse på om noen vet om de tar av hjulene i forbindelse med dette? Lurte i så fall på om jeg skulle levere bilen med vinterhjula på. Har nemlig ikke lyst til at andre en meg selv skal fikle med BBSerne. Dersom jeg leverer bilen med vinterhjul, kan det da være fare for at de justerer noe slik at bakhjula vil subbe når jeg setter på sommerhjula igjen? Har nemlig ikke mer en et par millimeter klaring fra hjulbuen sånn som det er i dag når hjulet fjærer litt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 De fleste nye hjulstillingsapparatene setter klemmer uten på hjulene. Så tor ikke du skal være redd for felgene. Få utskrift av verdiene på kontrollen, det kan være kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Dersom jeg leverer bilen med vinterhjul, kan det da være fare for at de justerer noe slik at bakhjula vil subbe når jeg setter på sommerhjula igjen? Hele poenget med firehjulskontroll er jo å sette hjulvinklene til ca det produsenten sa det skulle være orginalt. Hvis det i det hele tatt ville fungert å bruke feil hjulvinkler for å unngå subbing så er det en helt på trynet løsning. Utskriften er ikke bare kjekk å ha, den er nødvendig hvis du skal få godkjent senkesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå