Jesse Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 var det jeg byttet ja de på bmw sa det ikke hadde noe med vinduene eller takluken å gjøre... og er ikke hoved jord punktet på passasjer siden?
Bonden Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Flere styreenheter er jordet i ett felles koblingspungt på FØRERSIDEN.
Jaro Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 prøvde og bytte det relè nå, ble ikke noe forskjellnoen som har koblingsjema over bilen? 1993 mod =) Anbefaler deg å sjekke denne linken. Her er det mye nyttig i forhold til det elektriske og elektroniske på E36'en. http://www.gbnetwork.co.uk/bmw/ftp/etm_ ... 8final.zip Jarle
Jesse Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 takk takk =) hadde det skjemaet =) skal gå nærmere inn på det etterpå
Jesse Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 hvis man ser på bilde 313 hva er, og hvor finner jeg disse på bilen ZKE Control unit tilt/slide sunroof control comfort relay ALLE jordingspunktene er det noen som er flinke med koblingsjemaer som kan tegne hvor strømmen går sin vei fra a-å?
maurtin Skrevet Februar 1, 2008 Skrevet Februar 1, 2008 roter opp gammel post jeg. Fant du ut av problemet? sliter med det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå