gnurre Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Basskassen min måtte vike for barnevogn nylig. Har litt lyst til å benytte reservehjulsbrønnen (uten å ta ut hjulet) i min e46 touring. Lurer på hva dere ekspertene mener om å kle "formen" som ligger under gulvet i bagasjerommet med glassfiber til en tett kasse med feks 10" sub? Vurderte å ta avstøpning av denne "formen" men regner med å evt spare en del arbeid ved å bruke eksisterende. Tror dere dette prosjektet er liv laga? Noen som har en ide om hva en ny "form" evt ville koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Har tenkt på det samme jeg... Men hvorfor ikke ta ut reservehjulet, når du kan ha med deg "hjul på boks"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnurre Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Først og fremst fordi det burde være nok volum selv om reservehjul ligger under. (har den lille typen) Men også at "hjul på boks" ikke ville ha hjulpet sist jeg punkterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 virker som en godløsning dette. Men siden du skal ha hjulet unner kassen kan du jo bare lage deg en plate i bunnen av kassen. Å støpe er en dritt jobb. Det koster ikke rart om du har planer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnurre Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 denne kassen vil vel ikke være solid nok? den blir vel også bli vanskelig å få skikkelig tett vil jeg tro. Finnes det alternativer til glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Om du legger noen lag med glassfiber så holder det. ^ Og få den tett er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå