Gå til innhold

Hva bil skal jeg kjøpe?

oleviken
 Share

Anbefalte innlegg

Til dere som leggere inn innlegg hvorfor ville gått dere gått for den type dere kommer opp med? (komfort etc..).

Selv har jeg gått for E34 da denne regnes nok som bunnsolid utifra det bmw miljøet jeg har spurt om råd, god nok plass og passer min kjøre stil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt så ny bil som mulig og e36 328i er nok den nyeste i den listen der..

E34 535i er bil som ofte kan bli dyr å eie. Bensintørst.. Gamle biler hvor mye ofte må byttes..Rustproblemer..el.problemer osv.

Samt så syns jeg en fresh e36 ser mye finere ut enn en 88/90mod E34 gjør..

prestandamessig så er jo 328i rask også..bensingjerrig og det er billige deler til de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja Ellingsen B. Dette kan enn lære noe av. Bedre begrunnet noe som gjør det enklere for de som ikke har så mye peiling eller trenger noe å vurdere ut ifra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel slå et slag for E30 325i og nevne at det er den morsomste bilen å kjøre etter min mening. Dessverre ruster den og du må nesten være bilmekaniker eller ha et lite større verkstedbudsjett for å eie en slik bil.

E34 er heller ikke problemfri men er stor og fin.

Hvis jeg skulle hatt bare en bil ville jeg valgt en så ny E36 som mulig. Dette er den mest moderne bilen som vil volde minst tekniske problemer og et nyere eksemplar er ikke oppspist av rust.

Motorstørrelse er det lommeboka som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan selv skrive under på at en E34 etter 91 som ikke har gått alt for langt ikke har mye feil! og det er svært gode biler og kjøre!

Av det du nevner av biler, ville jeg valgt en E34 91mod eller nyer eller en E36 93mod eller nyere :)

Disse bilene er det minste feil på av de du har i listen din, og begge er svært gode biler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...