Superbeetle Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Jeg vurderer nå med tungt hjerte å selge bilen min grunnet at jeg skal bli student til høsten. Den blir ikke solgt for hvilken som helst pris, men hvis jeg får et fristende bud så blir den nok solgt. Jeg er åpen for innbytte i prisklassen 20-35000kr. Har mest lyst på 2dørs e30, men er åpen for forslag og helst orginale biler. Bilen er en 1996modell 316(m43b16) men registrert i nov 95. Den ble importert i 2002 og såvidt jeg vet så er jeg 3 eier fra den var ny. Reg nr er St72534. Kilometerstand er per idag 159400. Jeg kjøpte denne bilen i juni ifjor og vil si at bilen bærer preg av å være eid av en entusiast, den er vasket 1-2 ganger i uken og polert ca 4 ganger i året, det er utelukkende brukt produkter fra meguiars. Jeg kan lage en liten liste over hva som er blitt gjort siden jeg fikk den og hvilket utstyr den har. Fargen er forresten 302 Madeira Violet/schwartz - Org M3 frontfanger med cupspoiler (2007) - Org M3 girkule, dørlister, terskellister (2006) - Org Bmw sideskjørt - Org M3 shortshift (2007) - Hella spoiler - Sportsstoler i delskinn, sorte stoffmatter - M-tech understell - KD konfilter/org luftfilterboks følger med (2006) - 35% Solfilm på alle sideruter (2006) - Org M3 felg med 235-40-17(2007) - Azev A med 205-55-16 nokian hakkapellita 4(2006) - Ac Schnitzer fothviler (2006) - Facelift grill med sorte nyrer (2007) - Pioneer Cd/mp3 spilller med inngang for f.eks Ipod.(12" Rockford Fosgate sub og forsterker kan medfølge) - Nye bremser foran og bak, slissete/borrete skiver foran (2006) - Nye bærekuler foran (2006) - Vifterem (2006) - Mikrofiltre på viftemotor (2006) - Oljeskift hver 8000km, girolje og diff olje ved 142000km Ellers så er det beste å se på bildene å spørre i vei. Per idag er det registrert en heftelse på bilen da jeg har lån på den.. Pris: 80000kr evt bud/innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Hey hey! Madammen min kan være en potensiell kjøper! Hvor holder du til hen i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hey hey!Madammen min kan være en potensiell kjøper! Hvor holder du til hen i landet? Holder til Bergen;) Bare å ta en tur, så får jeg sett bilen din også Bare spør om det er noe du lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 kan bytte likt med en 318i touring. orginal bil. påkostet 30000,- strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg sier bare èn ting: ... ... ... til interesserte: bilen bærer preg av at den er entusiasteid! har sett den live, så det sier jeg med 100% sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2007 Jeg sier bare èn ting: ... ... ... til interesserte: bilen bærer preg av at den er entusiasteid! har sett den live, så det sier jeg med 100% sikkerhet. takk men jeg er ikke helt sikker lenger på om det blir noe salg, gjerne jeg ordner meg bmw-e36-e46 : hehe..nei takk;) Har ikke noen stor interesse for å bytte den inn i en touring med det første.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 ville jeg gjort var jeg deg... tenk; billig forsikring, billig i drift og siden bilen er i en så god stand som den er, så vil det spare deg for unødvendige utgifter... økonomisk sett da... my advice... men nå skal ikke jeg ødelegge salgstråden din lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 behold den du! får ordnet dette her vettdu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 Har også sett den live og jeg syns da at den så meget strøken ut.. Bør være en lettsolgt bil visst du bestemmer deg for å selge den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har også sett den live og jeg syns da at den så meget strøken ut.. Bør være en lettsolgt bil visst du bestemmer deg for å selge den.. Takk! Sett den nå det siste eller så du den da jeg kjøpte fanger av deg? Lyktene dine som står på nå forresten Men tror egentlig ikke denne salgstråden er vits i lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg