Oliver Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Trenger en diff med brems til E30 (komplett med det store huset) samt et par bedre enn std. stoler med vipp.. Står en org åpen diff med det lille huset og 4,1 utveksling på - så det trengs virkelig For å prøve å få litt bedre respons legger jeg ut et par bilder av bilen det gjelder Send meg gjerne PM eller evt mail Ved overtagelse Etter litt fiks Og en liten turbokonvertering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 hei. hvor bor du? en isbil med turbo kunne vært morro å sett\prøvd..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Hei. Jeg kan nok skaffe deg en slik sperre fra Tyskland. Kommer til Oslo fredag 16. juni med MBW deler. De er dyre ä fä tak i og koster ca 3000 kroner. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 hva har du gjort for og senke komp. hvor mye lader du. vilket motorstyrings system bruker du osv osv. selv lagd grenerør? eller har du kjøpt et ferdig kit av a-dekk kom gjerne med så mye info som mulig ang den tbo konverteringa di. jeg skal i gang med det samme selv til høsten og driver og samler deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oliver Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Eirik Viste: PM sendt bmw-e36-e46: Holder til i nærheten av Kristiansund. TSL: Du kan lese litt her http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.ph ... highlight= Spør heller der om det er noe, dette er vel kjøp og salg ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 beklager. var ikke meniga og kuppe tråden. tengte på det etter at posten var sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå