Glenno Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ta det pent, ingen herjing da ment som utstilling og sosialt treff:-) EDIT: Trådteksten blir forandret med overskrift, etc.. ut ifra treff etc.. Legger ut egen tråd for eventuelt spontan treff i Drammens område til helgen. Ut ifra denne linken: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=51677&highlight= var det noe intresse for dette. Hvor, når etc.. kan vi jo ta i denne tråden.
hagenisse Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ja, hvorfor ikke... men det blir uten bil for min del.
Ellingsen B. Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ja, hvorfor ikke... men det blir uten bil for min del. Solgt den ?
Glenno Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Kansje treff tilsvarende dette til helgen http://dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID= ... 1099/NYHET he he
Glenno Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Mulig jeg blir med, kommer an på når Vet ikke når, hvor,hviken dag etc.. det ville passet best for folket jeg? Sleng ut forslag da vel
Glenno Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Bump! Kjørte gjennom åmot Modum ikveld der det var fullt på plassen av biler. Dette på en torsdags kveld. Så bare noen bimmere men tja rååne kveld blir ikke helt som et lite bimmer treff da. Når er enn for gammel for slikt da? He he
Bare_egil Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 jeg kan sikkert komme innom en tur hvis det er på søndag, og jeg ikke er for fyllesjuk..i drammens området...er jo fint på cc parkeringsplassen da...eller inne i fjordparken
Glenno Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Fjordparken er det langs og mellom bragrenes brua og holmen brua)(lekteren) ? (Elve siden av sentrum drammen bragernes). Ja for min del passer det mellom fredag til søndag men litt avhenge av vite en dag før iallfall.
Glenno Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Skrevet Juni 7, 2007 Bump! Nedre strandgate ( http://kart.gulesider.no/kart/map.c?ps= ... &scrollY=0 ?
Bare_egil Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Fjordparken er det langs og mellom bragrenes brua og holmen brua)(lekteren) ? (Elve siden av sentrum drammen bragernes).Ja for min del passer det mellom fredag til søndag men litt avhenge av vite en dag før iallfall. fjordparken er der russen pleier å holde til. du kjører inne ved cramo, og under jernbanebrua. Der inne er det en stor parkeringsplass..
risj Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Lørdag er i tilfelle best for meg, men ikke sikker da heller...
Glenno Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Skrevet Juni 8, 2007 Fjordparken er det langs og mellom bragrenes brua og holmen brua)(lekteren) ? (Elve siden av sentrum drammen bragernes).Ja for min del passer det mellom fredag til søndag men litt avhenge av vite en dag før iallfall. fjordparken er der russen pleier å holde til. du kjører inne ved cramo, og under jernbanebrua. Der inne er det en stor parkeringsplass.. Er det innkjøringen til gamle nationale/osram (lyspærerer), rundkjøringen sør for cc senteret? Skal vel uansett finne fram ellers så finnes gule sider
Glenno Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Da har jeg oppfattet det slik at det var liten intresse for mini treff ihelgen. Eiker senteret ved by the way (200m fra eiker motor shop) i Hokksund er også et alternativ ved seinere anleding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå