Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I'll be there om noen kan gi meg gps "koordinater" eller en tag på gulesider for meg :) er ikke akkurat kjent i drammen :P

Her er ett bilde av hvor fjordparken ligger.. du kjører av til drammen fra e18. Så kommer du til en stor rundkjøring som du skal helt rundt også er det første avkjøring til høyre... inn mot cramo.. under broa så er det en stor parkeringsplass..

71fec3795db0081bzq8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel få sparka noe dekk en times tid eller 2 vel?

Mye ann på hvem og hva som kommer, samt hagenisse så fint nevnte fra forrige treff om vi må innføre navnelapper på presentasjonen får å få igang praten litt også :wink:

Så får vi ta en diskusjon på fjordparken om vi kan legge opp noe fast opplegg framover

Jeg kommer hvertfall på de treffene som passer,kan ikke alltid passe... Artig å snakke med likesinnende ang bil. Kan uansett komme innom en tur etter jobb får å se om noen er der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trengte ikke navnlapper på kveldens treff :o

Kom ikke før 1730 å da var det ingen andre enn de som tror pleier henge rundt der. Rundt 1830 begynte det komme folk. Noen var bare innom kort tur grunnet.. (øl kansje?) Så noen bimmere svingte innom men bare kjørte avgårde igjen men. Ellers var bare noen nyserrig da de har fulgt tråden men kjørte andre merker.

Ble vel ca 7-8 biler denne gangen.

Heldig med været og praten gikk livlig den tiden jeg var der. Reiste ca kl 20, da sto det igjen noen biler.

Tok noen bilder så trenger hjelp fra noen til å legge noen av de ut. pm en e-post adresse meg så skal jeg sende de over.

Vi pratet litt om neste treff om dette kansje kunne bli lagt til en søndag ettermiddag men tråden er åpen for forslag så kom med meninger/forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...