Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

har et lite hendig kamera som kan festes på de fleste plasser innvendig og utvendig på bilen, kan ta med det i tilfelle det skulle bli behov for å filme med det :)

Noen som har tenkt noe mer på cruise tur?

Skal få dratt med meg magnus som har den røde 5'ern med svære Artech felger, så da er vi nok 2 biler fra drøbak, sprekker 10stk bil grensa da? :)

Ja tøft, :)

begynner bli noen nå.

Ut ifra jeg regna sånn kjapt er 12 biler fra tråden, samt 3-4 biler uten for tråden som håper de kommer. Så i utgangspunktet rundt 16 stk da men hvor mange som kommer tja spent å se :wink:

Om vi skal ta en cruise tur så kom med forslag./????????

(Hva med reist fra Fjorparken ca kl 1800 til McDonald åssiden, for så kikke litt på tronrudbil f,eks?). Da kunne vi laget en fin bil rekke gjennom Drammen og fått filmet litt).

høres bra ut det glenno, men vi kan jo evt kjøre en annen rute hvis noen er int i å kjøre lengre...men det kan vi jo ta på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje vi som bor på andre sia av fjorden skal møtes 1 1/2 time før ved tysenfryd, så kan vi kjøre samla til drammen???

Noen som er med på det?

jeg bor også på andre siden av fjorden.. så jeg kan sikkert bli med på den turen .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle dratt på gatebil lørdag sammen:)

Tror ikke får vært med men hvor lenge holder de på?

Håper kommer en del til søndag da på bimmers treffet drm. Skal prøve ta med kamera jeg også så kansje vi får snekret sammen enn treff dvd.

Får diskutere om vi skal ta noen bowling/gokart utover vinteren i drm område slik som noen andre med lokale bimmers treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et lite hendig kamera som kan festes på de fleste plasser innvendig og utvendig på bilen, kan ta med det i tilfelle det skulle bli behov for å filme med det :)

Noen som har tenkt noe mer på cruise tur?

Skal få dratt med meg magnus som har den røde 5'ern med svære Artech felger, så da er vi nok 2 biler fra drøbak, sprekker 10stk bil grensa da? :)

Ja tøft, :)

begynner bli noen nå.

Ut ifra jeg regna sånn kjapt er 12 biler fra tråden, samt 3-4 biler uten for tråden som håper de kommer. Så i utgangspunktet rundt 16 stk da men hvor mange som kommer tja spent å se :wink:

Om vi skal ta en cruise tur så kom med forslag./????????

(Hva med reist fra Fjorparken ca kl 1800 til McDonald åssiden, for så kikke litt på tronrudbil f,eks?). Da kunne vi laget en fin bil rekke gjennom Drammen og fått filmet litt).

høres bra ut det glenno, men vi kan jo evt kjøre en annen rute hvis noen er int i å kjøre lengre...men det kan vi jo ta på søndag..

Ja noen forslag på cruise rute Bare_egil?

Tror vi bør ha sånn nogenlunde rute klart for oss.

Er spiralen åpen søn? Kunne sikkert blitt bra bilder der oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...