Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei jeg har prøvd å lese i mellom tråden her men finner ikke ut hvor dere skal møtes. Enkleste veien evt fra vestfold? Første eller andre avkjøring?

Jeg pleier ta av før motorvei brua ned på strømse siden for så kjøre på en måte under langs motorvei brua til du kommer på andre siden av elva, Ja se eventult denne link.

I'll be there om noen kan gi meg gps "koordinater" eller en tag på gulesider for meg :) er ikke akkurat kjent i drammen :P

Her er ett bilde av hvor fjordparken ligger.. du kjører av til drammen fra e18. Så kommer du til en stor rundkjøring som du skal helt rundt også er det første avkjøring til høyre... inn mot cramo.. under broa så er det en stor parkeringsplass..

71fec3795db0081bzq8.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2lulnwuc]Du har ikke en adresse jeg kan plotte inn på gpsen, i tilfelle jeg kommer?

Når du tar av etter kjørt forbi gml kjellstad bommen og kommer inn i drm før motorvei brua (skal ikke over den, regner med du kommer fra østfold) skal du rundt nesten hele første rundkjøringen så til høyre, videre til jernebaneundergangen så er det en digger plass. Du vil se, som også kan forøvrige sees fra nesten hele drammen OSRAM bygget. Ligger vis a`vis osram egentlig. (Se på bilder fra tidligere treff så ser du glimt av bygget også).

Legger igjen tlf mitt i en pm til deg jeg space :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt :)

Får vel se om det blir en tur da :)

Må styre litt med huset og sånt først, så håper ikke det drar ut for lenge.

Må jo rekke å vaske bilen også! (og muligens også se på den høydereguleringa til lysene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2bft2fmv]Lurt :)

Får vel se om det blir en tur da :)

Må styre litt med huset og sånt først, så håper ikke det drar ut for lenge.

Må jo rekke å vaske bilen også! (og muligens også se på den høydereguleringa til lysene...)

ÆÆÆ, det løper ikke fra deg space,he he. Tror dette blir siste treffet med biler iår på mini drm treffe der vi kan utfolde oss ute etc... Da sees vi da 8) P.s ikke ta den siste ølen idag da, he he :):wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glenno... Nå tar jeg ikke bussen men vinterbilen fra ifjord :D Kommer uten deler med gammal drit :D Sånn er det bare.. Tjihi

He he, joda men som regel får du spm om du/dere har det ene og det andre av deler og greit å vite om dere har de forspurte deler da :wink:

Vel her blir det liv imorgen tror jeg 8)

Bilen er iallfall nyvaska selv om det sikkert er noe plukk å sette på :) Gleder meg spent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal vell gå ann.. men vi kjører da oslofjord tunellen? eller om oslo?

morty999, kanke du ta over styringa anng tysenfryd og hvilken vei osv? Kommet rett fra sykehuset nå med kraftig ryggprolaps og får dessverre ikke blitt med i morra :cry: . Ligger med blårosa ræv etter alle sprøytene jeg har fått i dag:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal vell gå ann.. men vi kjører da oslofjord tunellen? eller om oslo?

morty999, kanke du ta over styringa anng tysenfryd og hvilken vei osv? Kommet rett fra sykehuset nå med kraftig ryggprolaps og får dessverre ikke blitt med i morra :cry: . Ligger med blårosa ræv etter alle sprøytene jeg har fått i dag:(

Kjedelig da conan. :(

Ønsker deg som sikkert flere her god bedring.

Får holde forte du da (tråden til bimmers drm treffet) om vi trenger assistanse mob til bimmer`s folk som skal på treffe imorgen. :wink: F,eks bumpe, he he :wink:

Om noen har kamera av noe slag så ta med da, kansje vi kan lage en liten lokal bimmer`s dvd snutt./? (bilder, dv, dvd etc..). Meste lar seg lime, he he :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Glenno :)

Jepp, skal holde fortet jeg og hvis noen har el kan ta med kamera og ta bilder ol hadde dette vært fint :)

Så kunne vi kanskje på sikt kunne lagd en form for forum for minitreff, turer osv.

Ønsker dere en fin tur i morra og måtte værgudene stå dere bi med sol og fin temp.

Ps: har oxo lagt ut en annen tråd anng Bil07 i november, check it out boyz n girlz.

Så kanskje vi kan få til en form for treff der oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere som skal kjøre ifra tusenfryd da? isåfall når skal vi møtes?

Ikke får å styre men leste litt på tråden her :wink:

Skal vi si at vi møtes ved tysenfryd kl 1430 og kjører derfra? Da har vi 1,5 timer på oss. For de som kommer fra "riktig" side av fjorden. Hehe.
det skal vell gå ann.. men vi kjører da oslofjord tunellen? eller om oslo?

Jeg bare tror, men blir opp til deg Morty999 uansett, at forandre på kl skaper forvirring så kort tid opp mot treffet. Ville holdt meg til planen for egen del der men :? Tipper dere bruker 1 time med rolig kose kjøring på maks 50km/h snitt fart :)

Uansett kl 1600 fjordparken drm, mulig cruisetur rundt/ helst før kl 1800 grunnet lyse og eventuelle kameraer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...