Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

artig med nye folk der ja. Er faktisk en fantastisk bra ting å gjøre på en ellers så kjedelig søndager. Så dette syns jeg vi må fortsette med. Merket at det var litt dårlig info ang hvor vi skulle spise osv så kanskje gi litt bedre beskjeder over hva vi skal osv når vi skal ut å cruise..

Men syns alt i alt at det nok igjen var ett fint fint treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja takk flere treff :) Med cruise tur

enig der mikke, men da med cruise så må vi gi litt bedre beskjeder, var ikke alle som fikk med seg at vi dro på mc donalds på åsiden så mange datt av der.. Samt at det var noen som ikke ville spise der ikke at jeg skal nevne navn her... :whistle: noe jeg skjønner veldig godt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er sitat fra meg før treffet om noen ikke har fått med seg:

Plizz a! Ikke samme turen igjen da,kjipt med så MYE støy fra motorveien å en go del biler rundt der på plassen..

Eikerkjøpesenter i hokksund Stemmer opp for det. Flere ? Mye større plass,oxo muligheter for å kjøre innom mcD den ved åssiden på vei oppover. + at hele turen er lengere

Trodde dette var klar nok beskjed til folket jeg hvor vi skulle? Det ble ikke prata no særlig etter mitt innlegg om noen andre steder.Så da gikk jeg ut ifra at det ble den turen. Prata med noen flere der nede på treffet som oxo kunne tenke seg innom McD på vei til hokksund.Sa ifra til muska at vi tok turen innom McD på vei oppover.Da etter en liten stund kom inn en veldig oppgitt person på mcD og fortellte slik at alle hørte hva som ble sakt (dette var ikke planen)..Planen var en kort tur på mcD men det er vel egentlig litt vankelig å si kort tur da det var en del folk fra før av der å alle bestiler likt. Og jeg kan jo heller ikke si til folket kjappe dere siden det står 3st utenfor å venter på at vi skal til hokksund for at di skal spise der.Uansett jeg er ferdig med denne samtalen nå! Da kan heller noen andre komme med forslag neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ble noe uklarheter der, men la oss ikke se dette som negativt. Dette kalles å dra med seg erfaring på hvordan vi kan prøve gjøre ting bedre neste gang ;-).

Vi trenger vel innlegg fra flere og som er konkrete på hva som ønskes. Det bli vansklig ta hensyn til alle og alle kan ikke tilfredstilles 100% men vi får gå etter de som sier noe og er klare.

Vet du Mikke1981 har stått på en del for å få med folk og få en god tone med bl.a Midnight Club som styrte på kvelden føre med noen tiltak mot rånerne. Mange har stått på får å få dette til, blandt andre av de mest sentrale Muska,Morty og Bare_egil. Får ikke glemme de som har stilt opp gjennom kort eller lengre kjørevei.

Vel la oss kose oss med de miner vi har fra de treffene i drm som har vært i vinter. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja noen flere treff på oss fremover? :)

Tja, tenker du på nå i vinter eller til våren?

Forøvrig har vi jo denne tråden, til Ringbanen som bør kunne sies være i nærheten av Drm distriktet, he he: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=64364&highlight=

Vel tror at dette kan bli kjempe gøy, da opplegget er klar for en del framøte egentlig. Så de som vil vise Gunnar litt hva de føler for at bimmers egentlig er til, har jo en kansje mulighet til å vise dette ved deltakelse på ringbane treffet, som linket til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja ringbanen ble det stille rundt selv etter Romerike gatebil sitt treff på Ringbanen ble avlyst.

Bare kjøre igang tråden igjen og se om det er intresse. :-)

Hvordan hadde intressen for samlet noen bimmers.no folk for sosialt treff for å sett litt film/bilder fra bl.a bimmes.no treffene i Drammen 2007.? Måtte funnet et sted med tv og enkel servering kansje?

Kjøpt deg is Bare_Egil? hmm ikke fått med meg det jeg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ringbanen ble det stille rundt selv etter Romerike gatebil sitt treff på Ringbanen ble avlyst.

Bare kjøre igang tråden igjen og se om det er intresse. :-)

Hvordan hadde intressen for samlet noen bimmers.no folk for sosialt treff for å sett litt film/bilder fra bl.a bimmes.no treffene i Drammen 2007.? Måtte funnet et sted med tv og enkel servering kansje?

Kjøpt deg is Bare_Egil? hmm ikke fått med meg det jeg :-).

Isen har jeg hatt en stund, men bilen er helt strippet motor og gir står på pall i garasjen, har gjort det snart i ett år. Derfor jeg har skaffet meg garasje slik at jeg kan bygge den opp.. Så håper jeg får den garasjen snart slik at jeg har bil i vinter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...