Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tar meg gjerne en tur til Drammen. Men, kan bare kommende helg 19. juli. Det er treff i Oslo den 26. men det passer ikke for meg. Så Drammen kan være et fint alternativ :-D

Er uheldigvis foreløpig meldt 10.png10.png10.png i Drammen til lørdag..

http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Drammen/Drammen/

Selvfølgelig er det mest digg med fint vær men tåler vel litt regn bilen din også vel? ;-)

Hmm, hva med fredag kveld eller søndag da? Noen som har bra plasser? Steder det har vært før? Det blir første gang jeg er med på Drammenstreff.. :)

Ja, her i landet finnes ingen værgaranti ;-) Men, best uten regn! Jeg kan både fredag kveld og søndag jeg. Men, dette kan jo Buskerud-gjengen være med å bestemme :-D

Har jo plass under motorveibrua rett ovenfor fjordparken samt liertoppen senteret da./? Kan vi spise på mcDonalds ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis vi skal prøve å få noen flere, så må du nok også endre topic, Glenno :)

Bare å slenge opp et normalt passende tidspunkt det til fredag, så blir nok folk med!

Kl 18? Da har man fått i seg litt mat etter jobb, og samt slipper stress stress stress.

Noen av oss jobber nemlig nu, selv om det er "ferietid" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi hadde sagt fra kl. 19 på fredag, eller fra midt på dagen, søndag (om været hadde vært lovende)

Hvis man sier midt på dagen på fredag, så blir det altfor diffust, slik at enten så kommer "alle" kl 12, eller så kommer omtrent ingen spredt utover dagen..

Så.. kl 18 eller 19 på fredag høres bra ut! :) Da har jo politiet nok med å passe på Drammenserne ;)

Glenno? Topic?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo god erfaring med Fjordparken (?) ved motorvegbrua, og så lenge den ikke er "booket" av noen andre, så er det en meget bra plass å stå. Litt avskåret fra alt annet, ihvertfall sammenliknet med på Liertoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...