Gå til innhold

Minitreff bimmers.no i Drm distriktet


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja prøver komme opp med et treff.

Ut ifra sumering av de siste innlegg, er vel fjordparken søndag kl 18 det som passer best?

Fjordparken er vel det som ligger ved Osram som kan sees fra stort sett hele drm?

Om andre meninger så kom med andre forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordparken er det langs og mellom bragrenes brua og holmen brua)(lekteren) ? (Elve siden av sentrum drammen bragernes).

Ja for min del passer det mellom fredag til søndag men litt avhenge av vite en dag før iallfall.

fjordparken er der russen pleier å holde til. du kjører inne ved cramo, og under jernbanebrua. Der inne er det en stor parkeringsplass..

Er det innkjøringen til gamle nationale/osram (lyspærerer), rundkjøringen sør for cc senteret?

Skal vel uansett finne fram ellers så finnes gule sider :)

Er det innkjøringen til gamle nationale/osram (lyspærerer), rundkjøringen sør for cc senteret????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg lånt dvd bilpakke med 7" skjerm av "risj". Så snurr dvd av diverse treff siste året bl.a noe omtalte drift,burning på par bmwccn stevner.

Ut ifra innlegg her på fora samt andre som er bedt med er vi snart 10 stk. Vel en start.

Bare finne fram en stol og bilvask imorgen så er jeg klar.

Gunnar om du skulle ta deg en tur, kan du ta med Foliemerke - 25 cm - chromefarget - www.bimmers.no, trenger vel litt must oppgradering.

Hyggelig med bekreftelser av oppmøte, tidligere innlegg til sted og kl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sikkert greit nok det men folk bør vel mld sin intresse også.

Som jeg da har forstått: Om enn ser Osram som bør sees fra motorvei brua eller på vei ut fra drm til oslo er det en stor rundkjøring. Om en f,eks da kommer fra drm mot oslo er det da første vei i rundkjøringen til høyre når enn ser Osram og videre innover?

Vel noen timer før pm meg så kan vi eventuelt utveksle mob nr angående finne fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...