Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm.. men da er jeg på tusenfryd kl halv 3 jeg.. så får de som vil komme dit komme.. :)

bare ejg får tak i rotor.. :(

muska må vel ha en rotor liggende. Send en SOS tråd morty999, tross alt siste bimmers treffet med mange med sommer sko på. :wink:

Skrevet

jeg har jo bare brukt opp 7 rotor nå.. så nå har ejg byttet fordeler og fordelerlokk.. håpe det holder nå! hehe

sess på tusenfryd halv 3 de som skal.. ;)

Skrevet
Været er med oss idag også så dette bør bli bra 8):D

ser veldig bra ut ja! får håpe det holder seg slik da:)

Er kjempevær, så dere som sitter i stua og koper, kom dere ut i bilene og sett nesa mot drammen og minitreffet så di får et godt oppmøte der.

Håper noen tok/tar med kamera og knipser mange bilder som kan legges ut på bimmers.no, så jeg kan se åssen det var da jeg dessverre ikke kom meg avgårde, fortsatt liggende rett ut men litt bedre i ryggen i dag.

Skrevet

Utrolig bra oppmøte igår, som ble til noen fine timer. :D8)

Regner med space legger ut noen bilder.

Ble ikke så veldig bra de jeg tok og litt spent på hvordan noe av filmingen ble. Men må jeg se på seiner.

Var vel først rundt 12 biler når kl var 17 og hadde da planlagt cruise tur opp til spiralen i drm. Men kom ene bilen etter den andre så tror også at det var rundt 25 biler. Så mener huske vi reiste fra fjordparken rundt kl 18. Ble vel opp under 20 biler som tok turen gjennom drm med mange blikk som virket forvirret av drønnet gjennom byen, he he. 8) Var et fint skue. Tror det gikk nesten 1 time vi var samlet på spiralen jeg der mange fikk kjøpte seg litt kaffe etc..

Utrolig mye fine biler og hyggelig mennesker. :) Tror bildene skal tale litt når de kommer.

Skrevet

Fikk tatt en del bilder ja!

Skal prøve å få lagt de ut i kveld.

Gårsdagens litt oppgitte hoderist går til han som sto og burna noen biler bak meg på rødlys midt i drammen sentrum...

Gårsdagens beste kommentar: "Lukk panseret!!!" med tilhørende ivrige gange mot bilen sin, når politiet kom kjørende inn på plassen.

Hvor mange e46er var det der?

Tja... det var vel én, som vanlig...

+ en laguna seca(?) blå (smurfeblå) m3 cab, som kom litt senere.

Skrevet

Var utrolig bra oppmøte altså! All ære til Glenno som startet dette her!! Dette må gjentas, selv fikk jeg ikke vært med på spiralen, men ble mange hyggelige samtaler i løpet av de timene jeg var i fjordparken.

Litt show ble det jo også :) Alt i alt syns jeg dette var ett bra treff..

Må få lagt ut noen bilder nå syns jeg..

Skrevet

Helt topp oppmøte denne gangen:) Jeg telte 20 biler etter det kom det nærmer 10 til. Så vill tro rundt 30 biler til sammen igår:D Jeg fikk oxo tatt noen biler som blir sendt videre sånn at noen kan legge dem ut for meg=;)

Skrevet
Helt topp oppmøte denne gangen:) Jeg telte 20 biler etter det kom det nærmer 10 til. Så vill tro rundt 30 biler til sammen igår:D Jeg fikk oxo tatt noen biler som blir sendt videre sånn at noen kan legge dem ut for meg=;)

du kan sende dem til meg så jeg kan legge dem ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...