Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste søndag 21 okt ?? Klokke slett 15:00 eller ? Sånn der kom jeg med et forslag igjen :P Så hadde det vært fint med et litt lengere kjøre tur til en vei kro eller no sånt.Noe mat å mulighet for do.

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får slippe bilen ned fra bukkene å ta meg en tur jeg også. Blir det pent vær så stemmer jeg for en litt lenger kjøretur. Kjøre rundt i Drammen er ikke spennende.

Flere fra Vestfold som skal?

Skrevet

Prata såvidt med Nautiluz om å ta en grillings hos ham i Sverige nå på høsten. Han har kjøpt seg et lite hus rett ved Nordbysenteret. Hadde vært en fin cruisetur det for oss på østlandet? Blir jo litt drit om det er skikkelig drittvær, men det går vel alltids å ordne et partytelt eller tre..

Skrevet
Prata såvidt med Nautiluz om å ta en grillings hos ham i Sverige nå på høsten. Han har kjøpt seg et lite hus rett ved Nordbysenteret. Hadde vært en fin cruisetur det for oss på østlandet? Blir jo litt drit om det er skikkelig drittvær, men det går vel alltids å ordne et partytelt eller tre..

Noe dato Gunnar?

Blir med om det er bra føre eller får handlet meg vinterdekk innen den tid. :)

Skrevet

Oppmøte den 21 okt i fjorparken idrammen klokka 15:00 eller 16:00 ?

Klokken 18:00 drar vi videre til hokksund Hydro Texaco Langebru,der vi kan ta en mat bit fylle bensin og så videre til eikersentert der vi kan stå,og muligheter for å se noen raske akslasjoner ved hovedveien.. :P

Hva sier folket?

Skrevet
Oppmøte den 21 okt i fjorparken idrammen klokka 15:00 eller 16:00 ?

Klokken 18:00 drar vi videre til hokksund Hydro Texaco Langebru,der vi kan ta en mat bit fylle bensin og så videre til eikersentert der vi kan stå,og muligheter for å se noen raske akslasjoner ved hovedveien.. :P

Hva sier folket?

Venter forsatt på svar fra Gunnar, men om ikke ja.

Da om håper jeg på tidlig fordi skal vi knipse/filme litt er det kjekt med litt lys. Så f,eks 15:00 på fjordparken og 16:30 i følge til hokksund. Da er vi tilbake til hvor det hele startet :wink:

Kan noen hjelpe meg og komme i kontakt med Chris_325iM angånde film fra siste treff etc..? (prøvd med pm, prøver snekkre sammen en dvd fra treff i drm 2007).

Skrevet

Om noen andre har har bilder etc.. fra treff i denne tråden, jeg kan legge den til på bimmers.no treff 2007 dvd Drm distriktet.

Stor takk til space, mikke1981,Morty999 for bruk av bilder så langt til og lage en dvd. Takker forøvrig så langt stjernene i bildene for at dette kan la seg gjøre også:-)

Tips til musikk jeg kan legge på?

(Ca 15 min tenker jeg det blir så langt).

Skrevet

Da blir det 15.00? Adresse til fjordparken for oss som bruker navi?

EDIT: Stemmer for oppmøte 15.00 og en kjøretur i 16.00 tiden. Når mørket kommer, settes kursen hjemmover for avslapping på soffen.

Skrevet

Må sjekke litt mer med Nautiluz for å evt. kunne sette en dato, men det burde jo vært så fort som overhodet mulig pga. været..

Er det neste helg dere prater om nå?

Skrevet
Må sjekke litt mer med Nautiluz for å evt. kunne sette en dato, men det burde jo vært så fort som overhodet mulig pga. været..

Er det neste helg dere prater om nå?

Ja søndag 21 okt 15:00 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...