ADHD POWER Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 skulle gjerne blitt med men både bimmern å lappen røyk natt til i går:S
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 skulle gjerne blitt med men både bimmern å lappen røyk natt til i går:S Den er lei! For heller komme en annen gang da
muska Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Slapp av.. Morten kommer .. har fikset drivaksel nå... Mor måtte bare ta noen telefoner
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Så bra da:) Slipper du å kjøre med en drivaksel.. Til treffet
Mikke1981 Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 Ja du skal vel det For ta med meg digital camra mitt nå neste gang jeg da:)
Mikke1981 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Da takker jeg for en kjempe fin dvd film som glenno har ordna til meg å morty999 Filmen er fra aller første treff til siste vi hadde nå i september.
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Jo takk, prøvde gjøre dette enkelt. Tar med dvd`en og bærbar pc om noen andre ønsker se denne da? Kjekt om noen andre har en større skjerm av noe slag som gidder ta med.
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Tenkte litt fremover som vi på denne tråden bør diskutere litt. Jeg tror, at vi kan utvikle hvor stort disse treffene vil være selv fremover. Her er ingen sjefer etc.. men vi har i fellesskap utviklet disse treff gjennom de innlegg i Minitreff bimmers.no i Drm distriktet- bimmers.no . Værgudene har vært med oss "hellig være BMW-Welt i München, vårt tempel" he he. Noe vi bør tenke på er kansje om vi blir mange nok / hva det enn er, er sjekke/ få tillattelse av bruk av områder. Tenkte litt på hva gutta i "Midnightclub Streetmeet" i Drammen gjorde i den forbindelse. Se link: http://dt.no/article/20070917/NYHET/70915006 Kom med innlegg/innspill om dette da./? Vet ikke om det finnes regelverk for å ha treff etc.. i norsk lov for dette./? Ser sørlandet prøver få til et treff, la oss inspirrer disse folkene litt da folkens. Legg gjerne til som jeg under deres profil som meg at det skal være treff til søn fra kl 15, muligens cruising fra kl 16.
Mikke1981 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Ikke dumt forslag det nei.. Men hva med et kjøre treff til et sted vi kan kjøre/leke oss helt lovlig i vinter? Men oppmøte fra drammen Og må bare si stor takk til Gunnar som har ordna denne flotte siden her på bimmers Og som gjør det mulig for oss BMW elskere til å prate å møtes gjennom bimmers.no Og Gunnar vis du tar tur bort på treffe til søndag så ta med deg klistere merker a!
Glenno Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Tja, muligheter til vinteren også da om det blir vintervrak eller noe, he he f,eks http://www.mamut.net/hebbes/ Jepp, enig får ikke sagt det nok, stor takk til Gunnar men ikke glem moderatorene som lar dette fora oppe. Ja som sagt tidligere tråd er jeg også intressert i merker fra bimmers.no.
Mikke1981 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Ja var muligheter til å leie hele banen der oxo :)Og da kan vi bruke egen bil. Sikkert en del som kreves for å holde et slikt treff med tanke på sikkerhet osv. Men men kjekkt å komme med forslag værtfall
Morty999 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 jeg skal hvertfall på sigdal til vintern.. MED bmw'n bare uten m stylinga
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 jeg skal hvertfall på sigdal til vintern.. MED bmw'n bare uten m stylinga 'er det ett treff i drammen imora?hmmm..kanskje jeg burde ta turen..selv om jeg har på vinterhjul..hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå