Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jo takk, prøvde gjøre dette enkelt.

Tar med dvd`en og bærbar pc om noen andre ønsker se denne da?

Kjekt om noen andre har en større skjerm av noe slag som gidder ta med.

Skrevet

Tenkte litt fremover som vi på denne tråden bør diskutere litt.

Jeg tror, at vi kan utvikle hvor stort disse treffene vil være selv fremover. Her er ingen sjefer etc.. men vi har i fellesskap utviklet disse treff gjennom de innlegg i Minitreff bimmers.no i Drm distriktet- bimmers.no .

Værgudene har vært med oss "hellig være BMW-Welt i München, vårt tempel" he he.

Noe vi bør tenke på er kansje om vi blir mange nok / hva det enn er, er sjekke/ få tillattelse av bruk av områder. Tenkte litt på hva gutta i "Midnightclub Streetmeet" i Drammen gjorde i den forbindelse. Se link: http://dt.no/article/20070917/NYHET/70915006

Kom med innlegg/innspill om dette da./? Vet ikke om det finnes regelverk for å ha treff etc.. i norsk lov for dette./?

Ser sørlandet prøver få til et treff, la oss inspirrer disse folkene litt da folkens.

Legg gjerne til som jeg under deres profil som meg at det skal være treff til søn fra kl 15, muligens cruising fra kl 16.

Skrevet

Ikke dumt forslag det nei.. Men hva med et kjøre treff til et sted vi kan kjøre/leke oss helt lovlig i vinter? Men oppmøte fra drammen ;)

Og må bare si stor takk til Gunnar som har ordna denne flotte siden her på bimmers :) Og som gjør det mulig for oss BMW elskere til å prate å møtes gjennom bimmers.no :)

Og Gunnar vis du tar tur bort på treffe til søndag så ta med deg klistere merker a!:)

Skrevet

Tja, muligheter til vinteren også da om det blir vintervrak eller noe, he he f,eks http://www.mamut.net/hebbes/

Jepp, enig får ikke sagt det nok, stor takk til Gunnar men ikke glem moderatorene som lar dette fora oppe.

Ja som sagt tidligere tråd er jeg også intressert i merker fra bimmers.no. :-)

Skrevet

Ja var muligheter til å leie hele banen der oxo :)Og da kan vi bruke egen bil. Sikkert en del som kreves for å holde et slikt treff med tanke på sikkerhet osv. Men men kjekkt å komme med forslag værtfall ;)

Skrevet
jeg skal hvertfall på sigdal til vintern.. MED bmw'n ;) bare uten m stylinga :P
'

er det ett treff i drammen imora?hmmm..kanskje jeg burde ta turen..selv om jeg har på vinterhjul..hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...