Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er rimelig frost på natta for tiden, så det er ikke så unaturlig med vinterdekk. Har sett -2 på gradestokken flere ganger i det siste. -2.9 er kaldeste notering ved husveggen til nå i høst. Legger nok om snart jeg og.

Skrevet
noen som gidder å pointe hvor drammensfjorden ligger? må jo legge det inn på gpsn, hvor ca ligger det? kommer fra sandvika vettu:) ok kl slett?

Du har fått forklaring på hvor treffet er opptil flere ganger, jeg har også gitt deg adresse du kan plotte inn: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=606092#606092

Dette er uansett et sted man kjører til uten verken kart eller navigasjon. Alle finner E18 gjennom Drammen, og derfra er det bare kort vei som er forklart av Glenno. Vist på kart også.

Skrevet
noen som gidder å pointe hvor drammensfjorden ligger? må jo legge det inn på gpsn, hvor ca ligger det? kommer fra sandvika vettu:) ok kl slett?
Prøv Jacob Borchs Gate 12 for Fjordparken. Det skal ikke være mer enn 100 meter avvik...
Her er iallfall fra gulesider. Mulig noen andre sitter med gps kordinater

Her er ett bilde av hvor fjordparken ligger.. du kjører av til drammen fra e18. Så kommer du til en stor rundkjøring som du skal helt rundt også er det første avkjøring til høyre... inn mot cramo.. under broa så er det en stor parkeringsplass..

Der den røde ringen er.

71fec3795db0081bzq8.gif

Skrevet
hvor er det oppmøte for de som bor i oslo da???
bruker vell ca 30 min fra tusenfryd til drammen.. kommer ann på trafikken.. men det skulle ikke være så veldig ille langt unna...

så tja.. vi kan jo være der ca 14:15 ?

Er jo en mulighet

Greit folkens, da tror jeg det er noe konkrete innlegg som er med dato, tid og sted så da legger jeg denne til trådteksten:-).

Oppsummering:

Fjordparken søndag 21.10. Møtes 1500 i fjordparken og tar det vidre derfra....

Dette kan vi jo diskutere på fjorparken:

(Klokken 16:30 drar vi videre til hokksund Hydro Texaco Langebru,der vi kan ta en mat bit fylle bensin og så videre til eikersentert der vi kan stå,og muligheter for å se noen raske akslasjoner ved hovedveien.. )

Gunnar vi har forsatt ikke hørt noe så da har folket talt så lenge for denne dato for treff i drm. Men intressert forsatt høre om den cruise turen :)

Skrevet

Pleier alltid være noen som trøkker på fra rundkjøringen forbi eikersenteret mot mjøndalen E134 ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...