wicky124 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 næsj..automat og piggfri..ryker enten kassa eller punkterer...ehehe..og bakdekka ekke billige as...
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Er nok ikke helt den rett bilen til det,du har sånn cruise bil som man skal slappe av med på motorveien
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 næsj..automat og piggfri..ryker enten kassa eller punkterer...ehehe..og bakdekka ekke billige as... He he så det du sier at bilen din ikke tåler bli kjørt da? Skal vel ikke heller kjøpe deg en 316i da men reeguminerte dekk da, he he Neida, fint du tar deg tur. De fleste tar det jo pent for dette er jo ikke racing treff selv om noen må vise seg litt da Håper vi kan få til en cruising der alle sørger for at de bak også er med. Må jo være fint og kunne ligge samlet om vi først skal cruise mener jeg.
Glenno Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2007 Tøft SteffenM2 Ut ifra været jeg leste på dagbladet.no tror jeg det blir overskyet, ca 9 grader dessverre kansje litt nedbør. Blir vel ikke snø da. Men poker det må vi da tåle før vinteren og varmeklær er jo fint å ta med. Har jo mulighet for eventuelt tur på by the way for litt varme også blir det for ille.
Mikke1981 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Jepp blir værtfall opphold å 9 grader i morgen Så da tar jeg med meg no varmt å drikke å et godt humør
pIMp Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Flere fra vestfold som kommer? Kanskje vi kunne kjøre samlet. Bakkeløp i Skien eller Bimmers treff i drammen. Sliter litt med å velge
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Åssen bil kommer du med steffenM2 Haha, takk for den. Nei, jeg er nok bare passasjer i en E30 320i Jeg har med kamera utstyr iallefall
Speedbreaker Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Hallå Litt treig i oppfattelsen av minitreffet. Men er det påbud med bil? mangler noen mnd. før lappen står for tur.. men fortsatt muligheter til å få komme for å slå av en prat? hehe.
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 HallåLitt treig i oppfattelsen av minitreffet. Men er det påbud med bil? mangler noen mnd. før lappen står for tur.. men fortsatt muligheter til å få komme for å slå av en prat? hehe. Selfølgelig. 50% av treffet er vel for å møte nye BMW entusiaster, og slå av en prat! Bare å komme sier jeg.
Speedbreaker Skrevet Oktober 20, 2007 Skrevet Oktober 20, 2007 Så flott:) Da skal jeg bare sjekke rutetidene for bussen så er alt i boks;)
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 fyfaen i helvetes dritt kveld på byen!!!dama klarte å rote bort veska si..og hva var oppi den?JO NØKLA TIL DEN JÆVLA BILEN!!!!!helvete as!!!finner ikke nøklene..ergo kommer meg ingen vei imora;( heldigvis slo jeg på startsperra med kode på bilen før jeg parkerte den i europark garasje i oslo sentrum så ingen kommer seg noen vei med den..but still;(
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Okey hehe Bra du har med kamera da,så blir det litt mer filming en sist det var treff. Tror det var bare glenno som filma sist.. Bare å møte opp Speedbreaker
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 fyfaen i helvetes dritt kveld på byen!!!dama klarte å rote bort veska si..og hva var oppi den?JO NØKLA TIL DEN JÆVLA BILEN!!!!!helvete as!!!finner ikke nøklene..ergo kommer meg ingen vei imora;( heldigvis slo jeg på startsperra med kode på bilen før jeg parkerte den i europark garasje i oslo sentrum så ingen kommer seg noen vei med den..but still;( Det var utrolig kjipt! Håper det ordner seg likevel på en måte da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå