SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 http://s57.photobucket.com/albums/g228/ ... ba0db4.pbw Er ikke sikker på om den funker men.. EDIT: denne tror jeg er bedre http://s57.photobucket.com/albums/g228/ ... interval=3
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Jeg skjønner jo at plastikk gutta er nysærlig på oss BMW folka:=) BMW er jo en flott bil Og vi har jo et kjempe flott forum her (Bimmers.no)
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Ellers synnes jeg oppmøte idag var helt topp:) Praten gikk lett å en del ukjente ansikt dukka opp:) Prøvde med en DVD film fra alle treff i år som glenno har lagd å brukt en del tid på! Men lite respons på det.. Tror tingen er å ha en stor skjerm neste gang så alle for sett sammen.
badsha Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Håper på flere sånne treff Alle skulle kanskje fått skiltplater med Bimmers navnet sitt som man kunne satt på når man lina opp alle bilene? Måtte dessverre dra litt tidlig grunent noe skolearbeid greier, men syns det var bra treff Flere sånne! var kjempe hyggelig å hilse på deg svensson, bare litt synd at du var borte da jeg hadde tatt matbiten, ellers sees vi vel sikkert neste treff?
Glenno Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Fine bilder SteffenM2 og Mikke1981 .
Mikke1981 Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Her er vi samla på rad å rekke;) + en litt ivrig gutt på enden der som kjørte ford å ville tilbringe litt tid sammen med oss BMW gutta
Svensson Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 Likeså badsha Fikk en telefon om at jeg måtte komme tilbake til Kongsberg ang no skolepiss, så måtte dessverre dra, men kommer meg forhåpentligvis på neste treff Si ifra neste gang du skal ha skifta pære da, så kommer jeg og chrzz ilende med hjelp hehe.
smez Skrevet Oktober 21, 2007 Skrevet Oktober 21, 2007 noen som har bilder av lekinga til meg og morty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå