Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Får håpe ikke det blir noe getaway :wink:

Hvordan er det plassen som dere møttes på forige gang? Så det var noen som spant der.. er det noe god ide egentlig?

Skrevet
Får håpe ikke det blir noe getaway :wink:

Hvordan er det plassen som dere møttes på forige gang? Så det var noen som spant der.. er det noe god ide egentlig?

er en stor parkeringsplass, har blitt det nye stedet å henge for alle "rånerene" Hele plassen er nå dekket av hjulspor.. Politiet kommer ofte innom har jeg sett.. er vel noen som syns det er en god ide.. Er visst ganske heftig der fredag/lørdags kvelder har jeg fått inntrykk av...

Skrevet

Ja tror vi må finne ut av hvordan vi skal gjøre ting om det forsetter slik det har gjort fremover.

Startet vel denne tråden som et mini treff og det har utviklet seg. Tror kansje om vi skal forsette utover med den utviklingen som har vært, bør tenke på kansje innhente tillatelse etc.. for bruk av treff plass. Slik det har vært har jo treffene vært bestemt av trådinnlegg, altså ingen sjefs ansvarlig selv om enkelte har gjort sitt gjennom tråd innlegg. Plassen har jeg forstått som Bare_egil nevner vært en liten friplass for rånere etc.. som politiet er innom i gjevne tidsrom. Uansett sett treff er det vansklig å skulle gjøre noe annet enn oppfordre til god oppførsel og tone. Det har jo vært et treff med utsilling og cruise tur, så om noen gjør noe utover dette må i så fall bli deres sak. Noen meninger om hva vi kansje bør/må gjøre iforhold til treff om det er slik at dette blir større enn det til nå har vært? Trenger vi en ansvarlig etc.. ? Om noen melder seg for dette er det fint :-)

Skrevet

Da skjønner jeg. Best og holde seg i ro med andre ord. Den som vil kan gi meg 500kr og spinne vilt med bilen min en liten stund :twisted:

Tror politiet ville jaget oss bort om vi bare sto parkert der og stekte egg på motorene?

Skrevet

politiet har jo vært innom ett par ganger mens vi har vært der og de har jo ikke sagt noe på at vi har stått der inne, så det virker jo forsåvidt greit sånn sett. Det er vel da "ustillingen" som vi har hatt der. Men slik som enkelte har holdt på der inne så må vel de selv stå til ansvar for det.. men det går jo ann å høre hva som evt må til for at vi skal få ha treff lovlig der eller en annen plass..

Skrevet
Da skjønner jeg. Best og holde seg i ro med andre ord. Den som vil kan gi meg 500kr og spinne vilt med bilen min en liten stund :twisted:

Tror politiet ville jaget oss bort om vi bare sto parkert der og stekte egg på motorene?

hehe, tror de hadde sett rart på oss da..

Skrevet
politiet har jo vært innom ett par ganger mens vi har vært der og de har jo ikke sagt noe på at vi har stått der inne, så det virker jo forsåvidt greit sånn sett. Det er vel da "ustillingen" som vi har hatt der. Men slik som enkelte har holdt på der inne så må vel de selv stå til ansvar for det.. men det går jo ann å høre hva som evt må til for at vi skal få ha treff lovlig der eller en annen plass..

Ja om noen kunne undersøkt litt som bor i drm hadde vi jo vært greit. La inn en tråd om dette emne tidligere i denne mini treff drm tråden uten spesiell respons. Som jeg da linket til blandt annet street meet treff drm fjordpark som enn kunne lese om på dt.no. De hadde hatt kontakt med komunnen og politiet mener jeg. Som du sier Bare_egil tror jeg ikke politiet har noe imot dette, da de har sett vi har vært utstillt fra vår side. Det er jo ganske mange bilmiljøer innom så hvem som gjør hva er vel vansklig si.

Skrevet

tror egentlig det går greit når vi bare står utstilt altså, det som var med street meet var vel at det tok inngangs penger osv... kostet penger å stille ut bilen osv... Når vi står der og alle er velkomne så tror jeg ikke man trenger å kontakte politiet eller kommunen...er jo bare en parkeringsplass... og hvis de plutselig en dag kommer og sier at vi ikke får være der så er det vel bare å sette seg i bilen å kjøre ett annet sted. Liertoppen, cc-senteret er jo også gode muligheter for utstilling.... men kjøring er jo noe annet igjen da..

Skrevet
ja, Men om man skal få lov til noe sånt. Så tror jeg ikke det er så lurt å legge igjen så altfor mye gummi der :wink:

tror ikke politiet klarer å se om noen nettopp har lagt igjen litt gummi, for plassen er ganske så svart :wink: hehe... men hvis de kommer mens en holder på er vel noe annet...

Skrevet

Nei som jeg og Bare_Egil sier må de enkelte selv stå til ansvar for det de selv gjør. Klart vi kunne jo sikkert surret inn en inngjerding med en tråd eller noe for å skille ut de som står utstillt og de ellers som er der ute på plassen annet en utstilling. Mange innom for å lufte bikkja etc så nærmest et offentlig sted slik sett.

Skrevet

Senteret utafor liertoppen bruker privatfolk mye til og øvelseskjøre med bil har jeg sett. Og de tror på mange måter de eier plassen også virker det som. parkerte der en gang for og ta pause.. kom de bort og sa at det var ulovlig. Noe jeg vet.. (står på skiltet) mens de kjører der ivrig. Stakk av gårde jeg da med en røyk sky etter meg :wink:

Skrevet
Senteret utafor liertoppen bruker privatfolk mye til og øvelseskjøre med bil har jeg sett. Og de tror på mange måter de eier plassen også virker det som. parkerte der en gang for og ta pause.. kom de bort og sa at det var ulovlig. Noe jeg vet.. (står på skiltet) mens de kjører der ivrig. Stakk av gårde jeg da med en røyk sky etter meg :wink:

parkeringsplassen der brukes mye til øvelseskjøring ja...Hver eneste vinter er det selvfølgelig også mye herjing der borte, da jeg bor nesten vegg i vegg med den plassen. Er MANGE av naboene der som faktisk anmelder de som er ut på der å leker seg. Står med kikkert og skriver ned skiltnr.. Dette er da den storeplassen, de har satt opp bommer og sånn der, hvis de fortsatt er der pga av dette.. Men tror ikke disse er i bruk hver eneste helg.. vi stod på liertoppen nå på søndag, det gikk veldig fint, men da ikke på store plassen.. Så tror dette ville gått fint uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...