Glenno Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Liertoppen har både positive sider og negative sider. Positive vil jeg si er tak over noe av parkeringsplasser, McDonalds som gir rom for litt mat samt GPS bør være unødvendig for å finne fram. Negative er støyen fra E18 for de som ønsker prate og hører motoren rusle. (P.s takk til sjefen som lar meg bruke denne pc til å skrive innelgg her på bimmers.no samt gir meg overtidsbetalt for dette, sikkert fordi han også kjører bmw touring he he:-) ).
Azeton Skrevet Oktober 25, 2007 Skrevet Oktober 25, 2007 Apropo liertoppen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202797 Det er faktisk en slektning av meg. Han har totalt BMW dilla.. han har veø 5stk type E28 fra 520 til 535 på gårsplassen Dont fix it, if it aint broken. Det vil vel si at det ikke er noe vits å begynne å lage trøbbel på noe som fungerer. noe som den plassen møtestedet har vært på?
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Hmm, kansje holde oss unna her under brøyting da,Azeton he he:-). Ja pokker folkens, hva gjør vi videre??? Som sagt i tidligere tråd er det vel kun oss selv som sier hvor stort disse treffene kan være i drm. Om disse treffene forsetter i størrelse kreves det vel en gjeng som kan styre litt. (Pokker det ene slukker det andre) Da er spm om det i så fall vil av ta grunnet ingen ønsker ansvar sannsynligvis. /? Vet ikke hvordan det ligger an egentlig om vi forsetter som før og hatt i siste tråd innlegg, om vi baserer oss på treff/ansvar etter etter ansvar for egen regning. Om noen sitter med idee`r eller erfaring fra arrangement av treff, PLEASE si din/deres mening. For egen del ble dette startet som mini treff, da ut ifra tråd fra gunnar.. etc.. men topp om dette blir større, fordi jeg tror østlandet trenger dette virkelig. Kjør på med meninger folkens selv om dere kommer fra andre deler av landet også.
Mikke1981 Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Synnes at KUN et sånn møte treff begynner å bli noe kjedelig ! Så derfor JEG kom et forslag forige gang at vi hadde et kjøretreff i tillegg å det likte tyligvis folket. Denne gangen kunne det vært fint med en litt lengere tur til et sted som hadde nok plass til oss å muligheter til mat/drikke underveis. Begynner å bli litt lei av folk som stiller opp bilen rett ved siden av oss som ikke kjører BMW da jeg synnes dette ødelegger litt for oss siden dette er et bimmers treff. Og forresten så ødelegger det en del for meg når jeg skal ta bilder.
muska Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Hei.. Har hatt en lang og hyggelig samtale med Glenno nå ikveld.. Vi ønsker innspill om hvor, hvordan o.l bimmersfolk vil ha treffene.. Spinning og børning(ja jeg er kjip nå) er faktisk forbudt uten at det er søkt dispensjasjon på ett sperret område i Norge, Jeg personlig har ikke noe imot det men skal vi gå foran med ett bra eksempel og ha litt godvilje fra loven syntes jeg vi kan oppføre oss som folk og følge norske lover..Jeg tar mer enn gjerne på meg ansvar og stiller på treff,men vi trenger tilbakemld på hva dere ønsker.. Ring meg gjerne på 45456131 el PM.. Ha en fortreffelig helg Mvh Marianne
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Det er kjempe bra Mikke1981 at noen har meninger. Som sagt tidligere er aktiviteter avhengig av at dette kommer frem i denne tråden. Noen er sikkert uenig i det som kommer frem men flertale av samme mening er vel mest riktig? Mener du/dere noe annet så er dette stedet/tråden til å si ifra. Så det vi har fått til av denne tråden bør så langt i så fall være bra over hva vi kunne forvendendte av et mini treff, eller? Prater om dagen med noen av de faste som har kommet på disse treff om videre fremover, men skal det bli noe fremover så må de som ønsker treff si noe, nå! (var vel satt en dato med nytt treff av morrty etc.. søndag den 4 nov) Mulig vi må nedsette en gruppe for organisering, prat med Gunnar etc.. men det er dere her på tråden som bestemmer . KJØR NÅ PÅ DA FOLKENS,
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 He he treg av meg til å skrive muska så du hadde innlegg før meg. Jepp da er budskappet ute. Håper på inn spill folkens.
conan Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Regner vel med at det blir et treff i 4 nov nå? Blir litt forvirra av alt som skrives her. kremt.. Men skal vi møtes som sist ved tusenfryd 1415 da eller? Hvem kommer dit?
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Bestem dere folkens så legger jeg til fast kl på første tråd under edit. Ok?
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Regner vel med at det blir et treff i 4 nov nå? Blir litt forvirra av alt som skrives her. kremt.. Men skal vi møtes som sist ved tusenfryd 1415 da eller? Hvem kommer dit? Lagt til trådtekst 4 nov fra kl 1500 fjordparken. Lurer på om jeg skal ta turen for å fastslå at touring er konge. Det er nok sikkert derfor jeg stadig vekk står så alene hver gang med min E34 Touring (konge=1) , he he. (p.s håper ikke Steffan C stiller, i så trøbler jeg litt til konge tittelen, he he ). Bli med på debatten, les noen sider tilbake;-
muska Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Glenno... Hmmm Låne meg en M5 touring bare så du slipper å stille alene med touring liksom.. Men nå er faktisk 7ern min Royal blue dah
Glenno Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2007 Upps, M5 touring tror jeg faktisk Steffan C hadde trøbbla litt om den er fin også, he he. (p.s er det stygt omtale kansje bimmers.no fineste touring?).
Bare_egil Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Glenno... Lar det bli en hemlighet jeg... hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå