Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere vil ha et kjøre treff kan jeg sikkert leie ringbanen på garder moen en dag.. men da må jeg ta ingangs penger for det koster jo faktisk penger å leie.. eller hvis noen er med å spleiser så går jo det ann å..

• Svar 780
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hvis dere vil ha et kjøre treff kan jeg sikkert leie ringbanen på garder moen en dag.. men da må jeg ta ingangs penger for det koster jo faktisk penger å leie.. eller hvis noen er med å spleiser så går jo det ann å..

hmm, hvor mye koster det ca?

Skrevet

Pris -Kveld, midt-uke, kurs, media, samling, trening etc. 750,-

Pris -Kveld, midt-uke, arrangement 1250,-

Pris -Dag, midt-uke, kurs, media, samling, trening etc. 1500,-

Pris -Dag, midt-uke, arrangement 2000,-

Pris -Dag, helg, kurs, media, samling, trening etc. 2000,-

Pris -Dag, helg, arrangement 3000,-

Pris -Dag, helg, arrangement med publikumsinntekt, salgstands etc. 4000,-

ss1a3asfalt.jpg

sånn ca sånn ser den ut.. vi trenger ikke å ha med kjegglene da men

Skrevet

hele greia med banen er jo kjeglene da! :P

De prisene du har satt opp her er for leie av banen og ikke per. pers håper jeg :):P

Men er vi så mange at Fjordparken er for liten da? hadde for min del vært greit å bruke fjordparken som møtested, også kjørt forskjellige ruter derifra med cruising... sverige tur kunne jo blitt litt arti og harry :P

ellers så vil jeg foreslå at bimmers stiller sterkt på råner treffer på grava på torsdag! fra kl 20.00 mener jeg det er.... Sjekk mer på www.raanern.no

Skrevet

prisene er for leie av banen hvis vi bilr mange nokk er det ikke mange kronene på hver

Skrevet
prisene er for leie av banen hvis vi bilr mange nokk er det ikke mange kronene på hver

Jeg med på detta her:) Dette er mye mer en bare et møtetreff i fjorparken og som sakt det blir ikke mye penger når vi deler på prisen.

Jeg melder meg på med en gang! :) Er dette en asfalt bane som er bra i stand?

Skrevet
hele greia med banen er jo kjeglene da! :P

De prisene du har satt opp her er for leie av banen og ikke per. pers håper jeg :):P

Men er vi så mange at Fjordparken er for liten da? hadde for min del vært greit å bruke fjordparken som møtested, også kjørt forskjellige ruter derifra med cruising... sverige tur kunne jo blitt litt arti og harry :P

ellers så vil jeg foreslå at bimmers stiller sterkt på råner treffer på grava på torsdag! fra kl 20.00 mener jeg det er.... Sjekk mer på www.raanern.no

Det har ikke noe med at fjorparken er for liten,bare at jeg å kanskje flere som har vært på alle treff begynner å synnes dette blir litt kjedelig å vill no mer en bare stå der.. Og at det kommer folk med forslag til et sånn type sted der vi oxo kan få brukt bilen litt oxo LOVLIG er helt topp spør du meg :)

Skrevet

jeg kan ta en telefon på mandag og høre når det er ledig og sånne ting men jeg bestiller ikke noe før jeg vet at.. vi blir mange nokk til å dekke morroa er ikke så kult å sitte igjen med regninga..

Skrevet

Står vel litt om hvordan de gjorde dette på bane treffet bimmers.no hadde på Rudskogen i en eller annen tråd. Var det ikke opprettet en konto som fungerte som påmelding og betaling da? Send en pm til Gunnar eventuelt får å høre hvordan dette kan gjennomføres i praksis. Han vet sikkert.

Når er dette tenkt da nå i høst, vinter eller sommeren? Ja ja du kan jo kansje ringe sjekke først.

Skrevet

jeg tar en telefon på mandag og hører når det er ledig.. dette kan skje ganske fort hvis banen er ledig så får vi diskutere litt rundt det når jeg vet mer..

Skrevet
tusenfryd 14:15 er jeg med på.. ;)

Da fastsetter vi møte på tusenfryd kl 1415 med FELLES :? avgang derfra. Morten, jeg har en hyene her som vil sitte på med deg når du burner hvis han blir med :lol: hvis det er greit for deg da :stupid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...