smez Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 hvis dere vil ha et kjøre treff kan jeg sikkert leie ringbanen på garder moen en dag.. men da må jeg ta ingangs penger for det koster jo faktisk penger å leie.. eller hvis noen er med å spleiser så går jo det ann å..
Bare_egil Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 hvis dere vil ha et kjøre treff kan jeg sikkert leie ringbanen på garder moen en dag.. men da må jeg ta ingangs penger for det koster jo faktisk penger å leie.. eller hvis noen er med å spleiser så går jo det ann å.. hmm, hvor mye koster det ca?
Mikke1981 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Åssen bane er dette da? Rett frem eller åssen er det?
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Åssen bane er dette da? Rett frem eller åssen er det? nei er kun baklengs og sidelengs den banen altså...
smez Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Pris -Kveld, midt-uke, kurs, media, samling, trening etc. 750,- Pris -Kveld, midt-uke, arrangement 1250,- Pris -Dag, midt-uke, kurs, media, samling, trening etc. 1500,- Pris -Dag, midt-uke, arrangement 2000,- Pris -Dag, helg, kurs, media, samling, trening etc. 2000,- Pris -Dag, helg, arrangement 3000,- Pris -Dag, helg, arrangement med publikumsinntekt, salgstands etc. 4000,- sånn ca sånn ser den ut.. vi trenger ikke å ha med kjegglene da men
Chris_325iM Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 hele greia med banen er jo kjeglene da! De prisene du har satt opp her er for leie av banen og ikke per. pers håper jeg Men er vi så mange at Fjordparken er for liten da? hadde for min del vært greit å bruke fjordparken som møtested, også kjørt forskjellige ruter derifra med cruising... sverige tur kunne jo blitt litt arti og harry ellers så vil jeg foreslå at bimmers stiller sterkt på råner treffer på grava på torsdag! fra kl 20.00 mener jeg det er.... Sjekk mer på www.raanern.no
smez Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 prisene er for leie av banen hvis vi bilr mange nokk er det ikke mange kronene på hver
Mikke1981 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 prisene er for leie av banen hvis vi bilr mange nokk er det ikke mange kronene på hver Jeg med på detta her:) Dette er mye mer en bare et møtetreff i fjorparken og som sakt det blir ikke mye penger når vi deler på prisen. Jeg melder meg på med en gang! Er dette en asfalt bane som er bra i stand?
Mikke1981 Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 hele greia med banen er jo kjeglene da! De prisene du har satt opp her er for leie av banen og ikke per. pers håper jeg Men er vi så mange at Fjordparken er for liten da? hadde for min del vært greit å bruke fjordparken som møtested, også kjørt forskjellige ruter derifra med cruising... sverige tur kunne jo blitt litt arti og harry ellers så vil jeg foreslå at bimmers stiller sterkt på råner treffer på grava på torsdag! fra kl 20.00 mener jeg det er.... Sjekk mer på www.raanern.no Det har ikke noe med at fjorparken er for liten,bare at jeg å kanskje flere som har vært på alle treff begynner å synnes dette blir litt kjedelig å vill no mer en bare stå der.. Og at det kommer folk med forslag til et sånn type sted der vi oxo kan få brukt bilen litt oxo LOVLIG er helt topp spør du meg
smez Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 jeg kan ta en telefon på mandag og høre når det er ledig og sånne ting men jeg bestiller ikke noe før jeg vet at.. vi blir mange nokk til å dekke morroa er ikke så kult å sitte igjen med regninga..
Glenno Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2007 Står vel litt om hvordan de gjorde dette på bane treffet bimmers.no hadde på Rudskogen i en eller annen tråd. Var det ikke opprettet en konto som fungerte som påmelding og betaling da? Send en pm til Gunnar eventuelt får å høre hvordan dette kan gjennomføres i praksis. Han vet sikkert. Når er dette tenkt da nå i høst, vinter eller sommeren? Ja ja du kan jo kansje ringe sjekke først.
smez Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 jeg tar en telefon på mandag og hører når det er ledig.. dette kan skje ganske fort hvis banen er ledig så får vi diskutere litt rundt det når jeg vet mer..
destroyy Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 Er det en sølv/grå fargae30 mtech2 jeg har sett i drammen idag? Noen som vet
conan Skrevet Oktober 27, 2007 Skrevet Oktober 27, 2007 tusenfryd 14:15 er jeg med på.. Da fastsetter vi møte på tusenfryd kl 1415 med FELLES avgang derfra. Morten, jeg har en hyene her som vil sitte på med deg når du burner hvis han blir med hvis det er greit for deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå