BMW_BOY Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Hvordan spylertank bruker dere som bygger turbo på E30 325 nyere en -88mod? Noen tips...bilder?
///MoePower Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Tenker du på at turboens plassering blir i veien for spylertanken? Da er det vel bare se hva som passer og ikke, evt flytte tanken, eller at du finner en annen liten tank du kan bruke?
TSL Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 veit mange bruker spulertank til barkrutespyler på golf 1- denne er liten ig kan nesten plasers hvorsomhelst
Ola. Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Biltema har en liten en for en hundrings eller to.. den er fin
oddis Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 På E30 finnes det såvidt jeg vet to typer spylevæsketank. Den ene er den Morten avbilder, men det finnes også en annen jeg mener å ha sett, og den er halvparten så liten... skal forsøke å finne et bilde. Edit: Her er bilde. Det kan faktisk se ut som det er spylerdunk til lyktevaskere! Da har du jo funnet fasiten
ehrnst Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 har du et bedre bilde av den kjølevæsketanken på det bildet oddis? trenger en til turbobilen. Forresten, jeg har en annen spylertank, så da finnes det tre stk
E30 ex Skrevet Juni 8, 2007 Skrevet Juni 8, 2007 Den kjølevæsketanke på bildet var jo original på alle (6 erne i hvertfall)etter -88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå