Monsen Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Hei. Noen som har noen formening om hvor mye jeg kan selge et sett med originale M3 E36 felger for. De er godt brukt og ikke strøkne i lakken, men uten hakk eller skader. Det er litt mønster igjen på dekkene, men de egner seg nok best for banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 vanskelig å si, dekkene er trolig verdiløse. på gs koster felgene under 4000,-(med rabatt) 2500,- hvis dekkene er ca. 5mm. min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 Har du bilde av felgene? kan være interisert. Bor på Bryne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 er også interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Juni 8, 2007 Share Skrevet Juni 8, 2007 kan nok få meir enn 2500 for dei.. dei koster heller ikkje 4000 på gs, ikkje orginale bmw med 7.5 framme og 8.5 bak.. har sånne sjølv, trur eg betalte 5000 for noken som var strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 rabatt???? noen som har det:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 10, 2007 Share Skrevet Juni 10, 2007 4000 er iallefall ikke for nye orginale m3 felger.. På realoem.com står at de koster/kostet de rundt 700dollar per stk.. Hjelper med litt bilder også Kadettmeister: Så du skal ha M-hjul på trallen?hmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monsen Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 ja jeg skulle likt å se den som får kjøpt originale M3 felger for under 4000,- Om noen er intressert selger jeg for 4500,- Da får du også med et ekstra sett med dekk som er slitte men godkjent. Fine til banebruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå