JoCCe Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2007 har ikke du en eller to tråder om bilen fra før også? nei har kun denne men ligger noen bilder på forumet av den pga noen skulle se lysene, å jeg vurderte å selge stylinga ei stund. hehe, er nesten ingen her inne på bimmers som liker vingen, men på ordentli synes folk det ser bra ut men men æ synes den ser grei ut så den blir på, til æ finn en æ synes passa bedre men bra dere liker resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hmmm. Pen bil dette ja. Skulle kjøpe en E34 jeg også men endte med E36. Men skulle egentlig ha denne stylinga selv. Syntes vingen var tøff og jeg. men ville hatt lyktelister på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Pent, men hadde gjort seg med lyktelister og bakrutespoiler/senker. Har ikke helt sansen for di sideskjørtene der, skal ha samme styling på min men har kjøpt Seidel sideskjørter.. ikke sikkert d blir bra da.. Synes vingen var grei den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Tenkte på lykte lister får å få den agresiv ja, men synes ikke noe om de som har utskjæring for parklysene så Fant iungen uten. Å med bakrute senker så jeg ingen ting ut bakruta pga vingen Men ser mye bedre ut det skal æ vær eni med dere i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Hvordan har du festet frontfangeren og den delen bak under fangeren??? kutter du vekk nederste delen av fangeren bak? eller kan den skrus vekk?? mener fangeren bak er ett stykke.... Skal straks montere sammen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Frontfangeren henger bare oppå stål bjelken forran, å er skrud i sjermen med karosseri skruer Bak har jeg kutta litt i orginal fangeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Denne hadde blitt sykt fet..................Med m5 styling!!!!! måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mINKEN525 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Bilen var meget pen, men jeg er ikke noe stor fan av styling. Sier meg enig med Vegar br, m5 styling hadde vært king. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Er det ikke denne da? Tok bilde av den i Tønsberg for halvannet år siden ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rurz_7 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 du må jo anskaff dæ angel lights da blir den rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 fin bil.. Angel eyes gjør seg oxo:) Ligna fært på en makan 5xx som har gått her nede før.. men er sikkert ikke norges eneste som er rød full styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg syns ikke du skal kjøpe angeleyeslykter.. det gjør seg ikke på e34.. Skulle JEG brukt mer penger på denne hadde det blitt m5 styling rundtom, og orginale baklykter med hvit blink, og feks. skinn interiør.. Men nå vet jo ikke jeg hvilket interiør der er fra før da;) De felgene gjør seg virkelig på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 Selvfølgeli, hadde det blitt ny e34 hadde det ikke blitt så mye styling. M5 optikk da ja Men synes de baklysene jeg hadde er penest da, du tenker på m5 lys bak? Å angel eyes finner jeg ingen pene av til e34, de jalla crom look ser ikke bra ut, å mørke lykter... bobb bobb.. Men jo, min bil på bilde lengre opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 M5 lykter ja.. Skjønner deg godt at du liker de lyktene egentli, jeg kjøpte også slike til min e34 før.. Men nå syns jeg helt klart at orginale lykter med hvit blink er penest, men nå er jeg i mot all uorginal styling på bmw å da Men de lyktene passer faktisk bra på din bil, har nok med fargen på bilen å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 De lyktene passa til bilen ja Ville ha den litt cleen å mere moderne enn org så gikk får de Var jo 1 bimmern min så.. Så nå er jeg å mere for orginal styling. mteck på e30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå